ویکی کیش، دایره المعارف آنلاین جزیره زیبای کیش

مدیرعامل میکامال: مهم‌ترین عنصر واسطه در بازار سرمایه، “فروشندگان” هستند

مدیرعامل میکامال: مهم‌ترین عنصر واسطه در بازار سرمایه، “فروشندگان” هستند

مدیرعامل و سرمایه‌گذار مجموعه در کارگاه آشنایی با مهارت‌های فروش گفت: “تمایز” مجموعه “میکامال” را در کشور بهترین و در خاورمیانه مطرح کرده است و فروشنده نیز مهم‌ترین عضو هر مجموعه است که می‌تواند متمایز باشد.

مریم اکبرپور- به گزارش دایره المعارف جزیره کیش، نادر کشت‌کار در بخش پایانی کارگاه دوروزه‌ی “آشنایی با مهارت‌های فروش” که توسط میکاراد در پردیس سینمایی میکامال برگزار شد، با ابراز خرسندی از آغاز و برگزاری چنین کارگاه‌های علمی، گفت: این‌که شرکت‌کنندگان در این کارگاه، افرادی خارج از مجموعه‌ی میکامال هم هستند بسیار ستودنی است و بیانگر اهمیت موضوع “آموزش افراد در حوزه فروش” می‌باشد.
وی با قدردانی از شرکت میکاراد و همراهی جامعه بازاریان و بازرگانان کیش، تصریح کرد: افراد علاقه‌مند به فروشندگی معمولا از نسل جوان هستند که می‌دانند “ایجاد ارتباط با دیگران” و “اثبات خود در برقراری این رابطه” می‌تواند در سرنوشت فردی آنها نیز تاثیرگذار و تعیین‌کننده باشد.
کشت‌کار، فعالین دارای علم فروش را مهم‌ترین عنصر بین سرمایه و مخاطب دانست و افزود: در جامعه‌ی سنتی کنونی، تجار موفق عموما از افراد تحصیل‌کرده نیستند و “ارتباط” را در بستر فروش دریافت و برقرار کرده‌اند، اما در هرصورت مهم‌ترین عنصر واسطه در بازار سرمایه را “فروشندگان” شامل می‌شوند.
مدیرعامل و سرمایه‌گذار مجموعه میکامال، دارایی هر فرد صاحب برند یا کسب‌وکار را فروشنده و پیشانی آن عنوان کرد و ادامه داد: فروشنده مهم‌ترین عضو هر مجموعه است که می‌تواند خریدار محصول را به مشتری‌ای وفادار برای آن برند تبدیل کند.
کشت‌کار بسیاری از کسب و کار در جزیره کیش را غافل از فروشندگان تلقی کرد و گفت: این بی‌توجهی جهت ارتقای نیروی انسانی معضل است و باید برطرف گردد و از طرفی نیز فروشنده فارغ از فروش محصول یا ایجاد وفاداری برای مشتری نباید دائم تغییر کند.
وی با اشاره به داستان معروف فروش پیتزا در گوگل و “توجه” دستگاه ِفروشنده به تمایلات خریدار و نیازها و سوابق پزشکی وی، تاکید کرد: مفهوم فروشنده همین است، یعنی شناخت دقیق مشتری؛ به همین جهت فروشندگی نه‌تنها فقط یک شغل بلکه “ارتباط صمیمانه با جامعه” است؛ اما برخی تجار تمام سرمایه خود را به دست فروشنده‌ای می‌سپارد که بر اثر عدم توجه صحیح به نیروی انسانی او را با شکست مواجه می‌کند؛ پس حوزه فروش، پاشنه‌ی آشیل تجارت محسوب می‌شود.
کشتکار با اشاره به کیشوند بودن شرکت‌کنندگان تصریح کرد: مهم‌ترین امتیاز در مجموعه “میکامال” از ابتدای آغاز به کار پروژه، “تمایز” بوده است که تا امروز و در آخرین روزهای پروژه، توانسته است خودش را نشان بدهد و امیدوارم فروشندگان باور کنند، نفس “تمایز” می‌تواند مسیر و آینده‌ی زندگی آن‌ها را تغییر دهد، چنانچه “میکامال” با برخورداری از همین امتیاز و تمایز در تمامی حوزه‌ها توانسته است یکی از ده برند برتر مراکز خرید در Middle East North Africa باشد.
وی همچنین با تاکید بر عدم محدودیت در تفکر Entertainment و  Retail گفت: امکاناتی که تا امروز در مجموعه میکامال به نمایش گذاشته شده است محصول همان تمایزی است که از سالیان پیش، طراحان، مهندسان و دلسوزان آبادانی کیش رقم زدند.

کارگاه “آشنایی با مهارت‌های فروش”، به همت میکاراد و مشارکت جامعه‌ بازاریان و بازرگانان کیش و دانشگاه بین‌المللی نورث‌ورست، با ارائه‌ی استادان مطرح کشور و بین‌المللی با حضور حدود ۱۵۰ نفر در پردیس سینمایی میکامال روزهای ۱۸ و ۱۹ اردیبهشت‌ماه برگزار شد.
مبحث “پرسونال‌ برندینگ” با ارائه‌ی امیر غیاثی‌فر، “فروش در بستر روانشناسی نوین” و”ابزارهای کاربردی برای تحول در فروشندگی” با ارائه‌ی علی نیک‌سرشت، “مهارت‌های فروش در مواجهه با نسل‌های مختلف” با ارائه‌ی فرزانه ماجد، “مهارت‌های فروش” با ارائه‌ی پروفسور Celetin و “فاکتورهای موثر در فروش پایدار” با ارائه‌ی پروفسور Leonardo بخش‌های این کارگاه را تشکیل دادند.
گفتنی است “گواهینامه” و “بهره‌مندی از تله‌کابین میکامال” برای تمامی شرکت‌کنندگان در این کارگاه درنظر گرفته شد.
شرکت فروشندگان برندهای “رونکاتو”، “دلسی”، “میلان”، “نایک”، “زیلان”، “هلدینگ آراد کیش”، “جیوردانو”، “آروندکیش”، “مادام کوکو”، “آبنبات چوبی”، “چیکو”، “کیش‌چوب”، “مارینا”، “بستنی رزی”، “اوکیا” و پرسنل “تونل باد میکامال” در این کارگاه بیان‌گر دغدغه و نگاه متمایز صاحبان این برندها به مقوله‌ی فروش و تسلط بر روش‌های نوین و ستودنی است.

نظر خود را با ویکی کیش در میان بگذارید


نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 − هفت =

logo-samandehi