کیش سیپکس ۲۰۲۲

رویداد کیش سیپکس با برخورداری از حمایت و مشارکت گسترده دستگاه‌ها و فعالین اقتصادی بخش های دولتی و خصوصی و همچنین مشارکت کنندگان بین المللی وبا حضور نخبگان اقتصادی کشور به محلی جهت ارائه تصویری کامل به روزرسانی، توسعه، ارتقای کمی و کیفی تجهیزات امنیتی و حفاظتی، استفاده از فناوری‌های روز جهان، با هدف گسترش فرهنگ استفاده از تجهیزات ایمنی، حمایت از نخبگان، ساماندهی فعالان حوزه تجهیزات امنیتی و حفاظتی و بهره گیری از تمام ظرفیت‌ها از جمله اهداف کلان برگزاری این نمایشگاه است.هدف اصلی از برگزاری این نمایشگاه این است که بتواند متخصصان این حوزه را با یکدیگر هماهنگ و هم راستا کند.

این رویداد همچنین فرصتی عالی برای شرکت ها جهت نمایش طیف وسیعی از محصولاتشان فراهم می کند. در واقع این نمایشگاه کمک می کند تا شرکتها انواع مختلفی از پیشنهادات در مورد محصولات را به مشتری ها ارائه دهند، مشتریان جدید را شناسایی کنند و روند فعلی بازار را رصد کنند.

در این نمایشگاه سعی شده آشنایی فعالان حوزه ایمنی و امنیت در بخش‌های دولتی و خصوصی با آخرین فناوری‌های لوازم و تجهیزات پلیسی و امنیتی، ایمنی و شکوفایی رونق اقتصادی و ایجاد فرصت مناسب برای تبادل نظرات و اطلاعات نوآورانه تولید کنندگان و مصرف کنندگان تسهیل شود.

نظر خود را با ویکی کیش در میان بگذارید


نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 + 16 =