مسیح و آرش

مسیح و آرش دو خواننده پاپ و موفق کشورمان می باشند .

مسیح و آرش AP دو خواننده جوان و مشهور کشورمان متولد تهران هستند که از نوجوانی به خارج از کشور رفته و همانجا تحصیلات در رشته آهنگسازی داشتند و انواع ساز ها و سبک های جدید آواز و خوانندگی را در کنار استادان فرا گرفتند و بعد از چند سال دوباره به ایران بازگشتند.

مسیح هم خیلی زود و از سن ۱۶ سالگی وارد عرصه موسقی شد.

او به همراه آرش به ترانه سرایی و آهنگسازی مشغول شد.

او هم مانند برادرش موسیقی را نزد استادان بزرگ آموخته است.

نام کامل مسیح، مسیح عطاریان است.

برادرش مازیار عطاریان نوازنده و خواننده است.

مسیح برادر بزرگتر آرش است و به گفته خود آرش نوشتن را از مسیح یاد گرفته است .

معروف ترین و پربازدیدترین آهنگ مسیح و آرش ای پی آهنگ شنیدنی بیا بازم نام دارد که یکی از آهنگ های ماندگار این دو خواننده شد.

برادران عدل پرور فعال در عرصه موسیقی و سبک R&B هستند که تاکنون در فضای مجازی و بدون مجوز قطعاتی را هم منتشر کرده‌اند.

از جمله این آهنگ‌ها می‌توان به «بیا بازم»، «هنوز همونم»، «خودتو برسون» و «دیوونه‌وار» اشاره کرد که در سال‌های اخیر از شبکه های مختلف و در فیلم های سینمایی هم بارها پخش شده‌اند.

ریتم و بلوز (rhythm & blues) که به طور مخفف آر_اند_بی (R&B) هم نامیده می‌شود، گونه‌ای از موسیقی است که در دهه‌های ۱۹۴۰ و ۱۹۵۰ توسط آمریکایی‌های آفریقایی‌تبار ابداع شد.

مسیح از طلایه داران جوان سبک های تلفیقی و منفرد موسیقی و از مدرسین به نام این رشته و متدینی حاذق است که تحصیلات خود را در زمینه آهنگسازی اعم از (تئو ری موسیقی ، هارمونی ، ساز شناسی ، ارکستراسیون) نزد اساتیدی چون جمشید اسماعیل زاده ، محسن الهامیان ، دکتر ایمان فرهودی ، دکتر براشنیکوف به پایان رسانیده وی همچنین به این مقال بسنده نکرد و در زمینه بافت شناسی موسیقی در حوزه شرق و غرب ، تبار شناسی ادبیات موسیقی و نیز اتنوموزیکولوژی ، دست به تحقیقات گسترده ای زده که در این زمینه ها از محضر اساتید ذکر شده ، بهره برده وی را به عنوان (AWIP) ، محقق و مدرس حوزه ادبیات بین الملل و عضو شاعر یاری داده که نتیجه آن همکاری آن دودر چند پروژه بزرگ فرامرزی با گروه های بین المللی به سرپرستی اشتاین مارک برگ و یوهان کریسلاگ هلندی می باشد.

آرش و مسیح تاکنون کنسرت های متعددی در بیشتر شهرهای ایران ازجمله جزیره کیش و خارج از کشور برگزار کرده اند که با استقبال مخاطبین مواجه شده است.

خرید بلیت کنسرت مسیح و آرش در کیش ۲۶ دی از سایت آراد کنسرت

قیمت بلیت کنسرت مسیح و آرش در کیش ۲۶ دی از ۱۱۰ هزار تا ۳۰۰ هزار تومان

نظر خود را با ویکی کیش در میان بگذارید


نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

6 − 1 =