نمایشگاه انرژی ENEX کیش

نمایشگاه انرژی ENEX (شانزدهمین نمایشگاه بین المللی انرژی کیش)

نمایشگاه های تجاری فرصت بسیار ارزشمندی را برای صاحبان صنایع فراهم می آورندتا محصولات و توانمندی های خودرا در سطح وسیعی عرضه نموده و با فعالان حوزه کاری خود ارتباط برقرار کنند.

شانزدهمین دوره نمایشگاه بین المللی انرژی کیش از تاریخ ۳۰ دی الی ۳ بهمن ماه ۱۳۹۸ در مرکز نمایشگاه های بین المللی کیش آغاز به کار می نماید و فعالان و صاحب نظران امر را در محیطی تخصصی و تجاری گرد هم می آورد.

این نمایشگاه با استقبال گسترده ای فعالان داخلی و بین المللی و با حمایت وزارت نفت ، وزارت نیرو ، شرکت ملی نفت ایران، شرکت ملی گاز ایران، شرکت ملی صنایع پتروشیمی، شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی ایران ، انجمن سازندگان تجهیزات صنعت نفت ایران، سندیکای صنعت برق ایران در سال گذشته با حضور ۲۰۰شرکت از کشور های مختلف ، در ۲۱هزار متر مربع فضای نمایشگاهی برگزار شده است .

در این نمایشگاه شرکت های داخلی و بین المللی محصولات قابلیت های فنی و نو آوری های خود را به بازدید کنندگان عرضه می نماید از تعامل با دست اندر کاران صنعت و فرصت های موجود بهره می گیرند.با امید اینکه بتوانیم در نمایشگاه امسال میزبان شما بوده و فرصت های تجاری ارزشمندی را برای شما خلق نماییم.

 

نظر خود را با ویکی کیش در میان بگذارید


نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × 5 =