ویکی کیش، دایره المعارف آنلاین جزیره زیبای کیش

افتتاح بزرگ‌ترین تلویزیون‌های شهری کیش در راه طلایی

افتتاح بزرگ‌ترین تلویزیون‌های شهری کیش در راه طلایی

دو تلویزیون شهری بزرگ همزمان با روز کیش و به مناسبت بازی‌های جام‌جهانی قطر در راه طلایی کیش افتتاح شد، مدیرکل حوزه‌ی مدیرعامل سازمان منطقه‌ی آزاد کیش از پخش ۴K بازی‌های جام‌جهانی در کیش خبر داد.

به گزارش مجله اینترنتی ویکی‌کیش، دو تلویزیون ۲۰ و ۳۰ مترمربعی به‌منظور نمایش بازی‌های جام‌جهانی ۲۰۲۲، با حضور مشاور و مدیرکل حوزه‌ی مدیرعامل سازمان منطقه‌ی آزاد کیش در راه طلایی کیش و مجموعه برندسنتر کوروش رونمایی شد.
این تلویزیون‌ها به همت مالک و سرمایه‌گذار بازار کوروش و برج‌های طلایی کیش، خریداری و نصب شده است.
حسین رباطی مقصود از نصب این تلویزیون‌ها را ایجاد فضایی جهت تماشای دسته‌جمعی مسابقات فوتبال جام جهانی قطر عنوان کرد و افزود: جذب گردشگر در ایام بازی‌های ۲۰۲۲ و مهیا کردن فضای نشاط‌آفرین جهت کیشوندان از اهداف این مجموعه بوده است.
رضا شجیع، مشاور و مدیرکل حوزه‌ی مدیرعامل سازمان منطقه‌ی آزاد کیش در آئین افتتاح این تلویزیون‌ها، از پخش ۴k بازی‌های جام‌جهانی در صداوسیمای کیش خبر داد و اظهار داشت: با پیگیری‌های انجام‌شده پروازهای کیش به دوحه برقرار شد و درصورت استقبال، تعداد آن نیز افزایش خواهد یافت.
تلویزیون‌های شهری راه طلایی از ۲۱ آبان‌ماه تا پایان بازی‌های جام‌جهانی در کیش دایر خواهد بود و در زمان‌ فواصل بین بازی‌ها، برنامه‌هایی از جمله پخش کنسرت‌های معروف را در جدول پخش خود دارد.

نظر خود را با ویکی کیش در میان بگذارید


نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × 4 =

logo-samandehi