ویکی کیش، دایره المعارف آنلاین جزیره زیبای کیش

برگزاری اولین دوره مسابقات پلانک کشوری در کیش

برگزاری اولین دوره مسابقات پلانک کشوری در کیش

اولین دوره مسابقات پلانک کشوری با حضور بیش از ۷۰ نفر شرکت کننده از استان‌های هرمزگان، فارس و مرکزی در کیش برگزار شد.

به گزارش دایره المعارف کیش، در این مسابقات که در دو رده سنی بالا و زیر ۱۵ سال و دو گروه بانوان و آقایان برگزار شد، ۴۴ خانم و ۳۰ آقا شرکت کردند.
در گروه بانوان رده سنی بالای ۱۵ سال افسانه اردشیری، معصومه احمدی و پرستو اصغری به ترتیب مقام های اول و تا سوم را کسب کردند.
برگزیدگان رده سنی زیر ۱۵ سال این گروه فرح فلاح، دلناز ناد کی و حدیث زارعی بودند.

در گروه آقایان نیز محمد مقصودی، فرزاد شمسیان و فرزاد فرکوک به ترتیب حائز مقام‌های اول تا سوم شدند و شاهان رنجکش، ماهان رنجکش و امیرمحمد وجدانی برگزیدگان اول تا سوم رده سنی زیر ۱۵ سال بودند.
در این مسابقات که با حضور “آذین ساکی” معاون دفتر توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان، “ندا مطلبی” نایب‌رئیس فدراسیون آمادگی جسمانی و “مظفر علیشاهی” دبیر این فدراسیون برگزار شد، به برگزیدگان مدال لوح و جایزه نقدی تقدیم گشت.
نظرپور رئیس هیئت‌مدیره و مدیرعامل شرکت عمران آب و خدمات کیش، فرضی‌پور سرپرست معاونت ورزش و تفریحات سالم، نجف‌پور مدیر امور ورزش معاونت ورزش و تفریحات سالم، امینی رئیس هیئت آمادگی جسمانی جزیره کیش، همتی عضو هیئت مدیره شرکت عمران و مسرور معاون شهرسازی شرکت عمران نیز حضور داشتند.

اختتامیه اولین دوره مسابقات کشوری پلانک به میزبانی جزیره کیش در دو بخش بانوان و آقایان با حضور ۷۴ شرکت‌کننده در سالن خلیج‌فارس مجموعه المپیک برگزار شد.

1 نظر


نظر خود را با ویکی کیش در میان بگذارید


نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 + 5 =

logo-samandehi