ویکی کیش، دایره المعارف آنلاین جزیره زیبای کیش

برگزاری جشنواره بین‌المللی جزیره فوتبال در کیش

برگزاری جشنواره بین‌المللی جزیره فوتبال در کیش

دبیرکل انجمن سرمایه گذاران و کارآفرینان کیش، از برگزاری جشنواره بین‌المللی جزیره فوتبال از اول تیر تا پایان آذر در جزیره کیش خبر داد.

به گزارش مجله اینترنتی دایره‌المعارف کیش، محسن قریب، از برپایی جام‌جهانی هواداری در ایام رویداد ۲۰۲۲قطر خبر داد و افزود: هیچ رویدادی مانند جام‌جهانی نمی‌تواند میلیون‌ها نفر را در استادیوم‌ها و میلیاردها نفر را از طریق رسانه‌ها جذب کند.
وی با تاکید بر این‌که این جشنواره می‌تواند زمینه‌ی امور راهبردی برای فعالیت‌های دیپلماسی سازمان و کیش باشد، زیرساخت‌های کیش را واجد بهترین شرایط برای علاقه‌مندان داخل و خارج کشور عنوان کرد و ادامه داد: این نشست، شروع یک رخداد بزرگ خواهد بود و طبق برنامه‌ریزی و رایزنی‌های انجام‌شده، تمامی رویدادها در سراسر ایران و منطقه دیده خواهد شد.
قریب با تاکید بر این‌که‌ “جزیره فوتبال” کیش را یک گام به بین‌المللی شدن نزدیک‌تر می‌کند، به زیرساخت‌های اقامتی جزیره، ترمینال جدید فرودگاه و مجموعه‌‌های تفریحی اشاره کرد و گفت: هدف از اجرای این طرح، در وهله‌ی اول، رونق اقتصادی منطقه می‌باشد و چنین رویدادی با طول زمان خود این نتیجه را چندبرابر خواهد کرد.
وی از برگزاری رویدادهای مختلف طی شش ماه در جزیره کیش خبر داد و افزود: حضور چهره‌های ملی ورزشی، نمایش پرده‌عریض فوتبال در جای‌جای جزیره با حضور مفسرین مطرح، مسابقات نشاط‌آفرین و مانند آن با هدف تبدیل کیش به یک جاذبه‌ی گردشگری از جمله برنامه‌های این طرح می‌باشد.
قریب تبدیل کیش به کریدوری‌ برای اقامت کیش تماشاچیان فوتبال در قطر را هدف دوم و رویکرد کشوری عنوان کرد و ادامه داد: از اواخر سال گذشته طی تعاملات سران دو کشور ایران و قطر و بعد از آن با سیاست‌گذاری‌های سازمان منطقه آزاد کیش، بخش خصوصی به نمایندگی سرمایه‌گذاران به عنوان معاونت اجرایی انتخاب شده است که مسئولیت بسیار سنگینی را به عهده گرفته‌اند و می‌توانند برندینگ بزرگی را برای کیش ایجاد کنند.
وی هدف‌گذاری بعدی را، برند کردن جزیره کیش در گردشگری ورزشی اعلام و تصریح کرد: سرانه‌ی همه‌ی فعالیت‌های ورزشی فوتبال است و به‌تبع می‌توان در این عرصه، نام کیش را برجسته‌تر کرد.
دبیرکل انجمن سرمایه گذاران و کارآفرینان کیش با بیان این مطلب که توسعه‌ی صادرات و صدور کالاهای موردنیاز قطر نیز از دیگر موارد مهمی است که از هم‌اکنون در دستور کار نمایشگاه‌های بسیاری قرار گرفته است، با اشاره به ایجاد و هم‌اندیشی گروهی جوان و متخصص، از ارائه‌ی طرحی نوین و خاص و همچنین تایید سازمان منطقه آزاد کیش خبر داد و تاکید کرد: گرایش و اعتماد به بخش خصوصی در کیش به‌طور کامل اتخاذ شد که می‌تواند الگویی در کل مناطق آزاد باشد.
قریب همچنین به احداث سه زمین فوتبال جدید، ترمیم دو زمین قبلی و کاشت زمین هیبریدی برای اولین‌بار در کشور اشاره کرد و با تاکید بر آماده‌سازی این موارد تاپایان مرداد ماه، این زیرساخت‌ها را سرمایه‌های دائمی جزیره دانست و گفت: بالغ بر یکصد میلیارد تومان سرمایه‌گذاری توسط سازمان برای این زمین‌ها صورت گرفته است و در پایان تابستان با حضور تیم‌ملی و رخدادهای برنامه‌ریزی‌شده، افتتاح و میزبان کاپ جام جهانی خواهد شد.
وی تمامی این اتفاقات را در یکرنگی و کوشش همه‌ی مجموعه‌‌ها عنوان کرد و افزود: این جشنواره با همه‌ی نمونه‌های قبلی تفاوت دارد.
دبیرکل انجمن سرمایه‌گذاران و کارآفرینان کیش درپایان از برگزاری دومین فیفا دی پیش از جام جهانی در شهریورماه با همراهی تیم ملی و حضور کاپ جام‌جهانی پس از ورود به ایران در جزیره کیش خبر داد.
نشست خبری “جزیره فوتبال” شامگاه ۲۳خردادماه با حضور مدیرعامل شرکت عمران، آب و خدمات شهری، محمدحسین‌عبدالهی مشاور رسانه دبیرخانه، مدیرعامل جامعه بازاریان و بازرگانان کیش، سرمایه‌گذاران و اصحاب رسانه‌ی سراسر کشور در هتل داریوش کیش برگزار شد.

نظر خود را با ویکی کیش در میان بگذارید


نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × 2 =

logo-samandehi