ویکی کیش، دایره المعارف آنلاین جزیره زیبای کیش

سارق شیشه‌شکن در کیش دستگیر شد

سارق شیشه‌شکن در کیش دستگیر شد

رئیس پلیس کیش از دستگیری سارق سریالی که اقدام به سرقت از ۷ خودرو در جزیره کرده بود خبرداد و گفت: سارق با اقدام به موقع و حرفه ای پلیس کیش در کمتر از ۶ ساعت دستگیر شد.

به گزارش مجله اینترنتی ویکی‌کیش به نقل از خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ “علی اصغر جمالی” در تشریح جزئیات این خبر گفت: طی تماس چند شهروند و گردشگر با مرکز فوریت های پلیس ۱۱۰ مبنی بر سرقت از خودرو آن ها، موارد در دستور کار ماموران پلیس پیشگیری این فرماندهی قرار گرفت.
وی افزود: در بررسی ها مشخص شد که سارق در سرقت ها از یک نوع شیوه و شگرد استفاده کرده است و ضمن تخریب شیشه های خودرو وسایل درون خودرو را سرقت می کند.
سرهنگ جمالی ادامه داد: با اقدامات پلیسی سارق شناسایی و در یک عملیات ضربتی کمتر ۶ ساعت دستگیر شد و در خودرو سارق نیز مقدار از اموال مسروقه کشف گردید که سارق در ابتدا سرقت ها را انکار کرد و اما وقتی دید راهی برای فرار از قانون وجود ندارد لب به اعتراف گشود.
رئیس پلیس کیش در ادامه به اموال کشف شده از سارق و تحویل به مالبختگان اشاره کرد و تصریح کرد: پس از تشکیل پرونده سارق به مراجع قضائی معرفی شد.
جمالی علت و انگیزه سارق را قرار داشتن اموال ارزشمند درون خودرو عنوان کرد و گفت: شهروندان و گردشگران به منظور جلوگیری از هرگونه سرقت از قرار دادن اشیاء و اموال ارزشمند درون خودرو خودداری کنند.
فرمانده انتظامی ویژه و پایگاه دریابانی کیش در پایان خاطرنشان کرد: کیش جای امنی برای افراد متخلف نیست و با همکاری خوب مردم و تماس با سامانه ۱۱۰ و ارائه گزارش‌های مردمی نیروهای پلیس با افراد متخلف و قانون شکن برخورد خواهند کرد.

نظر خود را با ویکی کیش در میان بگذارید


نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × پنج =

logo-samandehi