ویکی کیش، دایره المعارف آنلاین جزیره زیبای کیش

سند حدنگار جزایر کیش مانع از زمین خواری افراد سود جو می‌شود

سند حدنگار جزایر کیش مانع از زمین خواری افراد سود جو می‌شود

مشاور رئیس‌جمهور رونمایی و تحویل سند حدنگار را زمینه‌ساز جلوگیری از زمین‌خواری و سوءاستفاده‌ افراد سودجو عنوان کرد.

به گزارش مجله اینترنتی دایره‌المعارف کیش، سعید محمد مشاور رئیس جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد تجاری، صنعتی و ویژه اقتصادی با تاکید بر اهمیت رونمایی و تحویل سند حدنگاری جزایر کیش، هندورابی و فارور کوچک و بزرگ، این مهم را مانع زمین‌خواری و سوءاستفاده‌ی افراد سودجو عنوان کرد و اظهار داشت: طی جلساتی که از سال گذشته با سازمان ثبت اسناد و املاک کشور برگزار شد، در کوتاه ترین زمان ممکن شاهد تحویل اسناد تک‌برگی چهار جزیره کیش، هندورابی، فارور کوچک و فارور بزرگ هستیم که این اقدام گام بسیار مهمی در منطقه محسوب می‌شود.
وی از اتمام سند حدنگاری تمام جزایر و مناطق آزاد طی دوماه آینده خبر داد و افزود: این امر سبب ارائه‌ شفافیت‌سازی میان عموم مردم می‌شود.
مشاور رئیس‌جمهور با تاکید بر این مهم که شرکت‌های صوری در مناطق آزاد کشور شناسایی شدند، افزود: علاوه بر توقف فعالیت حدود چند هزار شرکت صوری؛ به شرکت‌های جدید ‌نیز اجازه ثبت و فعالیت نخواهیم داد.
وی با اشاره به منویات مقام معظم رهبری مبنی بر اهمیت دانش‌بنیان‌ها، گفت: ثبت‌ مالکیت معنوی نیز در دستور کار قرار گرفته است.
محمد در پایان با اشاره به ارسال درخواست‌های دبیرخانه به حوزه اقتصادی دولت و استفاده از ظرفیت تهاتر، تصریح کرد: طبق قانون تامین زیرساخت‌ها به عهده دولت است.

نظر خود را با ویکی کیش در میان بگذارید


نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × پنج =

logo-samandehi