ویکی کیش، دایره المعارف آنلاین جزیره زیبای کیش

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش در آئین گشایش دومین نمایشگاه کیتکس:

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش در آئین گشایش دومین نمایشگاه کیتکس:

طراحی یک برنامه عملیاتی مطلوب عامل پیشرفت در تمامی حوزه ها است
مهدی کشاورز بر تغییر در روند فعالیت و برنامه ریزی حوزه هوشمندسازی برای دستیابی به موفقیت تاکید کرد.
به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش مهدی کشاورز مدیرعامل سازمان عصر امروز در آیین افتتاحیه دومین نمایشگاه بین المللی فناوری اطلاعات و ارتباطات که در سالن خلیج فارس مرکز همایش های بین المللی کیش برگزار شد، ضمن قدردانی از برگزار کنندگان نمایشگاه کیتکس، اظهار کرد:
سرفصل ها و موضوعات بسیار خوبی در این رویداد تعریف شده و امید دارم نمایشگاه در سطح کیفی بالایی برگزار شود و بهترین بهره را از این موضوع ببریم.
وی در ادامه با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص سبک زندگی ایران اسلامی تصریح کرد: باید حتما در کنار آن یک سبک زندگی دیجیتال را برای خود تعریف کنیم چرا که هوشمند سازی امروزه امر بسیار حائز اهمیتی محسوب می شود و یک الزام است.
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش خاطرنشان کرد: یکی از راه های ارتباطی در دنیای امروزی مرز هایی است که این فضای مجازی آن را تعریف می کند.
کشاورز اظهار داشت: هوشمند سازی شرایط زندگی، محیط زیست، اقتصاد و حکمرانی به در گرو ‌تبدیل هریک از ما به شهروندی هوشمند است و اتفاقات بزرگ در این قالب رقم‌می خورد.
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش با تاکید بر اینکه باید بستر سازی با رعایت پیشنیاز ها را در حوزه هوشمند سازی انجام شود افزود: مسئولیت پذیری شهروندان و نقش آفرینی دولت در حوزه های برنامه ریزی ، طراحی و ایجاد زیر ساخت ها از مهمترین نکات در این زمینه است.
وی عنوان کرد: طراحی و برنامه ریزی امور از صفر تا صد باید به گونه ای باشد که ایده مد نظر را مطابق با اهداف و چشم انداز برنامه ریزی کرد.
مهدی کشاورز همچنین در ادامه این مطلب گفت: باید به این نکته توجه داشت که اجرا و کنترل به عهده بخش خصوصی باشد چر اکه حضور بخش دولتی به عنوان رقیب نمی تواند کمکی کند و دولت و حاکمیت در طراحی و برنامه ریزی و نظارت باید نقش داشته باشد.
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش بیان داشت: در بخش آموزش و مهارت آفرینی نیز باید همه به سطحی دست یابیم که بتوانیم به یکدیگر کمک کنیم، در خصوص قوانین غیر مهاجم نیز باید به نحو مطلوبی عمل کرد و قوانین غیر معارض و مسئولانه باشد و پایلوت اتصال به اقتصاد بین المللی باشیم.
نقش فعال بخش خصوصی برای رشد و‌ تعالی مسئولانه تر ، در نظر گرفتن‌تمامی جوانب و امور مربوط به زنجیره تامین برای رسیدن به نتیجه دلخواه، نظارت جدی بر فضای مجازی و جلوگیری از بازنشر مطالبی که پایه و اساس و مرجعی ندارد نیز از دیگر موضوعاتی بود که مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش در این آئین مطرح کرد.
مهدی کشاورز در پایان سخنان خود طراحی یک برنامه عملیاتی مطلوب را عامل پیشرفت در تمامی حوزه ها عنوان کرد.

نظر خود را با ویکی کیش در میان بگذارید


نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 − یک =

logo-samandehi