ویکی کیش، دایره المعارف آنلاین جزیره زیبای کیش

مکاتبات با سازمان منطقه آزاد کیش الکترونیکی شد

مکاتبات با سازمان منطقه آزاد کیش الکترونیکی شد

با هدف شفاف سازی و تکریم ارباب رجوع؛ مکاتبات با سازمان منطقه آزاد کیش الکترونیکی شد

معاون توسعه مدیریت این سازمان گفت: به منظور تکمیل زیرسامانه های خدمات دولت الکترونیک در جزیره کیش، سامانه تحت وب مکاتبات اداری آغاز به کار کرد.

به گزارش کیشوند نیوز به نقل از ­روابط عمومی سازمان منطقه ­آزاد ­کیش، دکتر مسعود­ توفیقی­ معاون توسعه مدیریت این سازمان ­گفت: به منظور­ تکریم ارباب رجوع و شفاف سازی، سامانه تحت وب مکاتبات اداری دراین سازمان و شرکت ها و مؤسسات تابعه آن راه اندازی شد.

از این پس بمنظور ثبت نامه و پیگیری مراحل ارجاع آن، نیاز به­ مراجعه حضوری و یا پست فیزیکی نامه به سازمان و شرکت ها و مؤسسات تابعه نمی­باشد و متقاضیان در هر زمان و مکان می­توانند از طریق سامانه اینترنتی dabirkhaneh.kish.ir تصویر­نامه خود را بارگذاری کنند.

وی افزود: در این فرایند متقاضیان پس از بارگذاری درخواست خود بر روی سامانه و دریافت شماره ثبت نامه، از طریق پیامک لحظه ای، مراحل ارجاع و پیشرفت درخواست خود را پیگیری می کنند و از جزئیات آن مطلع می شوند.

منبع : کیشوند نیوز

1 نظر


  1. مهشید

    سلام، مدیر عامل محترم جناب کشاورز در اعتراض تجمع مالکین دامون دریا ۲ مبنی بر بلاتکلیفی ۱۰ ساله مالکین نسبت به عدم تحویل آپارتمان های خریداری شده قول دادند ظرف ۲ هفته رسیدگی و خبر آن را اعلام کنند ولی متاسفانه هنوز خبر جدیدی اعلام نشده . لطفا اقدامات لازم را مبذول و به اطلاع برسانید. با تشکر

    پاسخ

نظر خود را با ویکی کیش در میان بگذارید


نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × 1 =

logo-samandehi