ویکی کیش، دایره المعارف آنلاین جزیره زیبای کیش

هوشمندی پلیس ۵ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال را به صاحبانش برگرداند

هوشمندی پلیس ۵ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال را به صاحبانش برگرداند

رئیس پلیس فتا فرماندهی انتظامی ویژه کیش گفت: ماموران این پلیس امسال با کشف پرونده های مختلف پنج میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال را به مالباختگان عودت دادند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرگرد” محسن بابایی” در تشریح جزئیات این خبراظهار داشت: ماموران پلیس فتا این فرماندهی در سال جاری توانستند ۹۹ درصد از ۱۰۱ پرونده تشکیل شده جرایم سایبری را کشف کنند.

وی با اشاره به اینکه با کشف پرونده های این جرایم در سال جاری پنج میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال به مالباختگان عودت داده شده است یادآور شد: کلاهبرداری یارانه ای ۶۷ فقره پرونده همچنان با عنوان مهمترین جرم سطح جزیره کیش است .

بابایی با بیان اینکه انتظار می رود شهروندان با رعایت موارد مختلف بتوانند مانع از بروز کلاهبرداری ها شوند افزود: علی رغم فراوانی کلاهبرداری های مالی نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۴۰ درصد کاهش وقوع داشته که این روند در نتیجه اقدامات پیشگیرانه انجام شده است.

رئیس پلیس فتا فرماندهی انتظامی ویژه کیش به‌ صورت شبانه‌روزی آماده پاسخگویی به شهروندان بوده و کاربران می‌توانند مشکلات خود را در خصوص فضای مجازی با مراجعه حضوری و همچنین استفاده از سایت پلیس فتا به آدرس www.Cyberpolice.ir بخش مرکز فوریت‌های سایبری، لینک ثبت گزارش‌های مردمی در میان بگذارند.

نظر خود را با ویکی کیش در میان بگذارید


نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 + هجده =

logo-samandehi