ویکی کیش، دایره المعارف آنلاین جزیره زیبای کیش

هیچ محدودیتی برای ورود خودروی مسافران نوروزی به کیش وجود ندارد

هیچ محدودیتی برای ورود خودروی مسافران نوروزی به کیش وجود ندارد

سرپرست سازمان منطقه آزاد کیش:
هیچ محدودیتی برای ورود خودروی مسافران نوروزی به کیش وجود ندارد

سرپرست سازمان منطقه آزاد کیش در گفت‌وگو با جمعی از خبرنگاران، بر تحقق شعار “کیش برای همه‌ی ایرانیان” تاکید کرد و گفت: هیچ محدودیتی برای ورود خودرو‌های مسافران نوروزی به جزیره کیش وجود ندارد.

به گزارش مجله اینترنتی ویکی‌کیش، سعید پورزادی با تاکید بر این‌‌که شعار جزیره “کیش برای همه‌ی ملت عزیز و شریف ایران” است اظهار داشت: هیچ‌گونه محدودیتی در حوزه مدل و سال تولید برای ورود خودرو به کیش وجود ندارد و با توجه به میزان تاب‌آوری و برد زیستی جزیره مدیریت لازم را خواهیم داشت.
وی تلاش همه‌ی کیشوندان اعم از بخش خصوصی و حاکمیتی را میزبانی شایسته از مسافران عنوان کرد و افزود: تمهیدات لازم درخصوص افزایش ضریب اسکان و ساماندهی کمپ‌های مسافری دیده شده است تا خدمات متفاوت و متمایزی به نسبت سال گذشته به گردشگران ارائه گردد.
پورزادی همچنین به بهبود سامانه حمل و نقل درون‌شهری و تامین ظرفیت موردنیاز آب و برق اشاره کرد و ادامه داد: افزایش ظرفیت پرواز‌ها، لندینگ‌کرافت‌ها و شناور‌های مسافربری جزیره کیش از دیگر تمهدیات لازم در جهت استقبال از مهمانان نوروزی است که از همین اکنون در حال ورود به جزیره کیش هستند.  
سرپرست سازمان منطقه آزاد کیش با تاکید بر شعار دولت سیزدهم مبنی بر اجرای عدالت گفت: ظرفیت جزیره زیبای کیش برای میزبانی شایسته از مسافران نوروزی، آماده است.

پورزادی با اشاره به در نظر گرفتن ضریب بالاتری از تخمین ۱۸تا۲۰ درصدی افزایش گردشگر، از پیش‌بینی لازم جهت تامین سی‌درصد بالاتر و برنامه‌ریزی طی سه ماه گذشته خبر داد و افزود: یکی از مشکلات سال گذشته مبادی ورودی از بندر چارک و بندر تجاری کیش بود که با همراهی شرکت بنادر و فرودگاه کیش، با افزایش دوربین‌های چهره‌خوان و پلاک‌خوان و افزایش ایستگاه‌های ورودی و خروجی سعی کرده‌ایم مشکلات ترافیکی را به حداقل ممکن برسانیم.
وی تعداد لندینگ‌کرافت‌های سال گذشته را ۲۰فروند اعلام کرد و ادامه داد: امسال ۳۰ فروند لندینگ‌کرافت‌ خودروبر در حال بهره‌برداری هستند و تعداد شناورهای مسافربری نیز دوبرابر شده‌اند.
پورزادی همچنین از افزایش ظرفیت هتل‌ها خبر داد و تصریح کرد: ظرفیت اسکان کمپ‌های چادری نیز حدود ۲۰درصد افزایش داشته است که در نهایت به بهینه‌ کردن و افزایش ظرفیت مسافری کیش می‌انجامد.
پورزادی در پایان از کیشوندان خواست به روال همیشه، همراه مهمانان نوروزی باشند و مخصوصا با صرفه‌جویی در مصرف آب نقش بسزایی در مدیریت جمعیت گردشگری تعطیلات عید ایفا کنند.
گفتنی است در روز جاری، خبری در فضای مجازی و برخی رسانه‌ها مبنی بر ممنوعیت برخی مدل‌های خودرو منتشر شده بود که به گفته‌ی سرپرست سازمان منطقه آزاد کیش هیچ‌گونه محدودیتی برای ورود خودرو‌های مسافران نوروزی وجود ندارد و خبر منتشره از سوی یکی از مجموعه‌های بخش خصوصی بوده که شاید خبرگزاری مذکور به گونه‌ای دیگر عنوان کرده است.

نظر خود را با ویکی کیش در میان بگذارید


نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ده + 20 =

logo-samandehi