ویکی کیش، دایره المعارف آنلاین جزیره زیبای کیش

پویش کودکان سایبری در کیش

پویش کودکان سایبری در کیش

رئیس پلیس فتا فرماندهی انتظامی ویژه کیش اعلام داشت: از ۲۵ لغایت ۳۰ دی ماه پویش کودکان سایبری در جزیره کیش همزمان با سراسر کشور اجرا خواهد شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبر پلیس، سرهنگ “محمدرضا رضایی” رئیس پلیس فتا کیش اظهار داشت: این پویش با هدف افزایش آگاهی عمومی از مخاطرات فضای مجازی برای کودکان برگزار خواهد شد.

سرهنگ رضایی اعلام داشت: نسل آینده که همان کودکان حال حاضر هستند از اهمیت زیادی برخوردارند و آینده کشور در دست آنهاست. با توجه به اینکه صد در صد جامعه کودکان ما کاربر اینترنت محسوب می شوند و فضای تحصیل، بازی و ارتباطی کودکان ما امروز تغییر پیدا کرده و به فضای مجازی منتقل شده است ،پلیس فتا هم در کنار برنامه ها و حمایت همیشگی از کودکان قصد دارد پویش کودکان سایبری را در جزیره زیبای کیش برگزار نماید.

این مقام انتظامی افزود: در این پویش مصمم هستیم تا توجه خانواده ، مسولین ، سازمانها و همه افراد جامعه را به نحوه همراهی والدین و استفاده صحیح کودکان از فضای مجازی ، جلب نماییم و این پویش با موضوعاتی چون کرونا و آموزش مجازی, اعتیاد اینترنتی, خشونت سایبری,والدگری در فضای مجازی, کودک کار سایبری و … را در بر خواهد گرفت.

رئیس پلیس فتا کیش در پایان خاطر نشان کرد: والدین می توانند علاوه بر استفاده از برنامه های رادیویی و تلویزیونی, تصویر نوشته ها و … که در این خصوص برای کیشوندان تهیه گردیده است. از محتوا های غنی لینک https://cyberpolice.ir/cyberkids در سایت پلیس فتا برخوردار شوند.

نظر خود را با ویکی کیش در میان بگذارید


نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × 4 =

logo-samandehi