ویکی کیش، دایره المعارف آنلاین جزیره زیبای کیش

آمادگی کامل دستگاه‌ها، تامین اقلام ضروری و مایحتاج عمومی در کیش

آمادگی کامل دستگاه‌ها، تامین اقلام ضروری و مایحتاج عمومی در کیش

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش در جلسه ستاد مدیریت بحران، گفت: تمهیدات لازم در خصوص تامین اقلام ضروری و مایحتاج عمومی در جزیره اندیشیده شده است و ساکنان و گردشگران در این خصوص نگرانی نداشته باشند.

به گزارش مجله اینترنتی دایره‌المعارف کیش به نقل از خبرگزاری صداوسیما مرکز کیش، مهدی کشاورز با تاکید بر اینکه باید موارد ضروری و ایمنی را در منازل و محیط کار رعایت کرد، گفت: زمین لرزه‌های امروز کیش چهار مصدوم به همراه داشت که به دلیل فرار و ترس از زلزله دچار آسیب سطحی شدند و مشکلی ندارند.

وی با اشاره به اینکه هیچ خسارت جدی و ریزش آوار در جزیره به وقوع نپیوسته است و همه زیرساخت‌های آب، برق و فاضلاب کیش همچنان مثل سابق مشغول ارائه خدمت هستند، افزود: شلوغی پمپ بنزین‌ها مقطعی بود و هم اکنون شرایط عادی است.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش گفت: در حوزه سوخت تا ده روز، در حوزه ارزاق عمومی هم تا یک ماه ذخیره استراتژیک در جزیره آماده شده است.

کشاورز افزود: در حوزه دارو هم سه انبار دپوی دارویی در جزیره وجود دارد.

وی تاکید کرد: فردا پنج شنبه است و بیشتر ادارات کیش تعطیل هستند، اما پیشنهاد این است که مدیران پنج شنبه را در صورت امکان به نیرو‌های خود استراحت دهند.

کشاورز افزود: بازار‌های کیش تعطیل نیستند و توصیه می‌شود مردم تا ۲۴ ساعت آینده در اماکن عمومی و سرپوشیده کمتر حضور پیدا کنند.

نظر خود را با ویکی کیش در میان بگذارید


نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × سه =

logo-samandehi