ویکی کیش، دایره المعارف آنلاین جزیره زیبای کیش

اطلاعیه جامعه کلوب‌داران کیش درخصوص خبر سرقت

اطلاعیه جامعه کلوب‌داران کیش درخصوص خبر سرقت

جامعه کلوب‌داران جزیره کیش در پی انتشار خبری مبنی بر سرقت طلا، توسط یکی از کمک‌غواصان، اطلاعیه‌ای صادر کرد.

به گزارش مجله اینترنتی دایره‌المعارف کیش، متن اطلاعیه بدین شرح می‌باشد:
احتراما ، با توجه به انتشار مطالبی با عناوینی مانند “ پایان کار کمک مربی غواص در کیش “ یا”  سرقت طلا و جواهر توسط کمک مربی غواص در جزیره کیش “ ضمن تشکر از فرمانده و پرسنل  محترم نیروی انتظامی ویژه کیش ، موارد تکمیلی ذیل جهت تنویر افکار عمومی جزیره زیبای کیش ، تقدیم حضور می‌گردد.
۱. کمک غواص دستگیر شده تا قبل از دستگیری ، هیچگونه پرونده محکومیتی نداشته و طبق روال معمول استخدام در کلوپ های دریایی جزیره کیش ، قبل از استخدام ، سوء سابقه ایشان مورد بررسی و تایید قرار گرفته است.                                                                 ۲.روال معمول و جاری کلوپ های دریایی کیش این است که قبل از استفاده از هر آیتمی ( مثل غواصی ) به گردشگر ، هم به صورت کتبی و هم شفاهی تاکید می گردد که طلا ، جواهر ، ساعت و دیگر لوازم قیمتی و با ارزش خود را به امانت به دفتر کلوپ بسپارد تا علاوه بر احتمال مفقود شدن در دریا ، آسیب های دیگری نیز از جمله ضربه خوردگی یا آبخوردگی نیز این لوازم با ارزش را تهدید نکند.
۳. بعد از دریافت گزارش مفقودی طلای مسافرین ، بهره بردار کلوپ ، با توجه به اینکه این موضوع تابحال سابقه نداشته است ؛ علاوه بر زیر نظر گرفتن افرادی که با مال باختگان به دریا رفته اند ؛ بلادرنگ ریاست محترم نیروی انتظامی جزیره کیش را در جریان ما وقع گذاشته و بعد از هماهنگی ها ی صورت گرفته ؛ به محض دریافت گزارش جدید از مفقود شدن  طلا و اموال با ارزش مسافران ، نیروی انتظامی جزیره کیش را در جریان قرارداد که فرجام این هماهنگی ها و همکاری ها به دستگیری این فرد سارق منتهی گردید.
۴. باید در نظر داشت اعضای محترم جامعه کلوپ داران دریایی کیش ، بالاخص مربیان غواصی  (که در کنار سختی کار و حرفه خود، با تعهد و عشق مثال زدنی مشغول به ارایه خدمت به مراجعین محترم هستند) علاوه بر اینکه در سخت ترین شرایط کاری و اقتصادی ، خدمت به کیشوندان و گردشگران محترم جزیره کیش را چون مدالی درخشان بر سینه خود تلقی می کنند ؛ محیط های فعالیت خود را چنان منزه و پاکیزه ، مدیریت می کنند که حتی اگر احدی از پرسنل ، قصد عملی کردن نیت شومی را داشته باشد ؛ بلادرنگ شناسایی و از محیط کلوپ ها  بیرون کرده و به دستان با کفایت نیروی انتظامی شریف کیش خواهند سپرد. 
در پایان ،  از حسن نظر تمام خبرنگاران و اربابان جراید که همواره مشغول انعکاس مسایل و مشکلات این قشر شریف جزیره زیبای کیش هستند ؛ صمیمانه تشکرو قدردانی می‌شود.

نظر خود را با ویکی کیش در میان بگذارید


نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × پنج =

logo-samandehi