ویکی کیش، دایره المعارف آنلاین جزیره زیبای کیش

افتتاح اولین رستوران مختص بانوان درکیش

افتتاح اولین رستوران مختص بانوان درکیش

اولین رستوران جهت استفاده اختصاصی بانوان در کیش با فضای پوشیده، با حضور جمعی از بانوان فعال جزیره در هتل گامبرون افتتاح شد.
به گزارش مجله اینترنتی ویکی‌کیش، علیرضا فاخرزاده، مدیر هتل گامبرون که تجربه‌ی رستوران بانوان را در تهران دارد، در خصوص افتتاح این رستوران در کیش،‌ گفت: محدودیت فضاهای ساختمانی در جزیره از یک طرف و نیاز بانوان به وجود فضایی جهت برگزاری گعده‌های بانوانه باعث اجرای این ایده شد.

 اولین رستوران جهت استفاده اختصاصی بانوان در کیش

وی با بیان این مطلب که این رستوران چهارشنبه‌ی هر هفته مختص بانوان می‌باشد، ادامه داد: در صورت درخواست بانوان جهت برگزاری هرگونه مراسم خاصی در دیگر ایام هفته نیز،‌ امکان رزرو این مکان وجود دارد و برای پذیرایی گزینه‌های فینگرفود، غذاهای سنتی و دیگر مخلفات تامین می‌شود.
فاخرزاده که از اواخر اسفندماه سال گذشته، مسئولیت مدیریت هنل گامبرون را به عهده گرفته است، از برگزاری برنامه‌های آئینی و سنتی از ابتدای حضور خود در هتل خبر داد و افزود: برگزاری جشن نیمه‌شعبان همراه با آتش‌بازی و اهدای جوایز، جشن تحویل سال، پذیرایی مخصوص عید از خانواده‌های همه‌ی کارکنان این هتل، اهدای بسته‌های معیشتی و بهداشتی و مانند آن از دیگر برنامه‌های این هتل طی یک ماه مسئولیت در هتل بوده است.
رستوران بانوان که در ادامه‌ی بوفه‌ی افطاری ماه مبارک رمضان افتتاح شد، در فضایی کاملا پوشیده و امن، طراحی شده است و دارای رگال و دیگر ملزومات بانوان می‌باشد.
رستوران بانوان هتل گامبرون با حضور رئیس اداره امور زنان و جمعی از بانوان فعال در حوزه‌های فرهنگی و هنری و اجتماعی جزیره کیش، غروب شنبه دهم اردیبهشت‌ماه افتتاح شد.

نظر خود را با ویکی کیش در میان بگذارید


نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 + 16 =

logo-samandehi