ویکی کیش، دایره المعارف آنلاین جزیره زیبای کیش

اقتصاد دریامحور به توسعه می‌انجامد

اقتصاد دریامحور به توسعه می‌انجامد

رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با بیان این مطلب که از ظرفیت خدادادی و اقتصاد دریامحور به درستی استفاده نشده است، گفت: تعیین سرحدات‌ و مالکیت مناطق کناره‌ی دریا در همین راستا صورت گرفت.

به گزارش مجله اینترنتی دایره‌المعارف کیش، محمدرضا رضائی کوچی، رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در آئین رونمایی و تحویل اسناد مالکیت حدنگار جزایر کیش، هندورابی، فارور کوچک و فارور بزرگ، با تاکید بر اتفاقات نو در مناطق آزاد بعد از تصدی سعید محمد، با اشاره به سرحد دریا در شمال و جنوب کشور اظهار کرد: هرجا دریا باشد باید شاهد توسعه باشیم اما این‌طور نیست و از طرفی نیز مشکلی که وجود دارد انتقال آب در فواصل کیلومترها دورتر از دریا می‌باشد.
وی با ابراز تاسف از این‌که دریانشینان از سخت‌ترین شرایط اقتصادی برخوردارند تصریح کرد: از این ظرفیت خدادادی و اقتصاد دریامحور به درستی استفاده نشده است و تعیین سرحدات‌ و مالکیت مناطق کناره‌ی دریا در همین راستا صورت گرفت.
کوچی، استفاده از ظرفیت زمین‌های دولتی و ساخت آن‌ها با مشارکت بخش خصوصی را هدف‌گذاری درست در راستای حل معضل مسکن دانست و گفت: مجلس از چنین طرح‌هایی حمایت می‌کند.

نظر خود را با ویکی کیش در میان بگذارید


نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × 2 =

logo-samandehi