ویکی کیش، دایره المعارف آنلاین جزیره زیبای کیش

امام جمعه اهل سنت کیش: تفریحات دریایی کیش را قطب گردشگری جهان می‌کند

امام جمعه اهل سنت کیش: تفریحات دریایی کیش را قطب گردشگری جهان می‌کند

امام جمعه اهل سنت کیش توسعه‌ی گردشگری کیش را مرهون توجه به اقتصاد دریا و تفریحات دریایی دانست و بر لزوم رفع مشکلات کلوب‌داران تاکید کرد.

شیخ یعقوب شمس در آئین رونمایی جشنواره موج و مروارید ضمن تبریک مراسم نکوداشت پیشکسوتان کلوب‌های دریایی کیش با تاکید بر اهمیت گردشگری و ارزش‌های نهفته‌ی دریایی، اظهار داشت: بهترین جاذبه‌ی گردشگری در هر منطقه‌ای دریاست و در کیش زیبا نیز آب‌های نیلگون خلیج‌فارس بالاترین و بهترین جاذبه‌ی گردشگری به‌شمار می‌رود.
وی ماهی را یکی از موهبت‌های دریا عنوان کرد و افزود: علاوه بر توجه به اقتصاد صیادان باید با نگاه ویژه به اقتصاد دریا، در کنار جاذبه‌ی گردشگری بهره‌وری بیشتری از این موهبت الهی برد.
شیخ یعقوب شمس دریا را ظرفیتی مناسب برای ایجاد شغل و کارآفرینی دانست و ادامه داد: موسیقی و فرهنگ غنی بومیان نیز برگرفته از دریا است و باید در حوزه‌ی تفریحات سالم دریا سرمایه‌گذاری شود تا شاهد شکوفایی مروارید خلیج همیشه فارس باشیم.
امام جمعه اهل سنت کیش، با بیان این مطلب که سفر به کیش درصورت توسعه‌ی تفریحات دریایی می‌تواند پرطرفدارترین تور گردشگری در جهان گردد، تصریح کرد: سرمایه‌گذاری در این حوزه الزامی است و از کوتاهی مسئولین برای رفع مشکلات کلوب‌ها از جمله سوخت قایق‌ها، گله‌مند هستم و تاکید می‌کنم: این‌گونه تنگ‌نظری‌ها باید رفع گشته و اسکله ترمیم و نوآوری شود.

نظر خود را با ویکی کیش در میان بگذارید


نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × 1 =

logo-samandehi