ویکی کیش، دایره المعارف آنلاین جزیره زیبای کیش

انتخاب ۷ کودک و نوجوان در طرح استعدادیابی تنیس کیش

انتخاب ۷ کودک و نوجوان در طرح استعدادیابی تنیس کیش

در طرح استعدادیابی تنیس توسط مربیان حرفه‌ای، ۷ کودک و نوجوان مستعد در این رشته ورزشی انتخاب شدند.

به گزارش دایره المعارف کیش، نایب‌رئیس هیئت تنیس بانوان جزیره کیش از شرکت بیش از ۲۰ کودک و نوجوان دختر و پسر در طرح استعدادیابی تنیس خبر داد و افزود: ۷ پسر در این طرح انتخاب شدند که پنج جلسه‌ی آموزشی با یکی از مربیان این رشته به آنها هدیه شد.

محبوبه صفرنژاد، هییت تنیس کیش را متشکل از کمیته‌های استعدادیابی، همگانی، مسابقات و مربیان عنوان و خاطرنشان کرد: از ابتدای سال ۱۴۰۲ تا کنون پنج دوره بازی آدینه برگزار شده است که به علت گرمای هوا، ادامه‌ی آن به ماه‌های بعدی موکول شد.

زهرا زرین کلاه و اسحق پالایى نیز مربیانی بودند که تعیلم و انتخاب استعدادهای برتر را به عهده داشتند و در پایان ضمن تقدیر از آنان، اسامی منتخبین را بدین شرح اعلام کردند: فرهاد زارعی، یاسین نوشادی، امیرسام پالای، دانیال زارعی، محمدرضا اوریا، آبتین شیرانی و آریا عابدلاتی.در پایان این مراسم، از داوران هیئت تنیس جزیره کیش به پاس همراهی در مسابقات هفتگی تنیس (آدینه) تقدیر شد. امیرحسین اسکندری رئیس کمیته داوران و سرداور و مارال معماری و آیلار رنجبر داورانی بودند که لوح تقدیر دریافت کردند.

عزیزاله‌ فرضی‌پور، سرپرست معاونت ورزش و تفریحات سالم کیش، ارسلان قربان‌پور رئیس هیئت تنیس کیش، محمدی مسئول ورزش بانوان کیش، حمید علایی نایب‌رئیس هیئت تنیس، محبوبه صفرنژاد نایب‌رئیس هیئت تنیس بانوان، کسری حجازی دبیر هیئت، مانی منصوری رئیس کمیته ساحلی و امیرحسین اسکندری رئیس کمیته داوران نیز در این برنامه حضور داشتند.اولین طرح استعدادیابی تنیس در سال۱۴۰۲ به همت هیئت تنیس جزیره کیش با همکاری معاونت ورزش و تفریحات سالم کیش، جمعه عصر در محل تنیس خاکی مجموعه المپیک برگزار شد.

نظر خود را با ویکی کیش در میان بگذارید


نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 + ده =

logo-samandehi