ویکی کیش، دایره المعارف آنلاین جزیره زیبای کیش

ایفای نقش مهم بخش خصوصی در اجرای طرح‌ها

ایفای نقش مهم بخش خصوصی در اجرای طرح‌ها

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش بر نقش مهم بخش خصوصی در اجرای طرح ها با نظارت دولت تاکید کرد

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، مهدی مشاور در آئین افتتاح دومین نمایشگاه کیتکس، با تاکید بر لزوم اهمیت ایجاد زیرساخت‌های لازم برای حضور فعالان، نخبگان و بخش خصوصی برای اجرای طرح ها، تصریح کرد: با نظارت دولت، بخش خصوصی می تواند نقش مهمی در اجرا طرح ها ایفا کند.

کشاورز با اشاره به رهنمودهای مقام معظم رهبری در خصوص سبک زندگی ایرانی-اسلامی، گفت: باید مؤلفه های دیجیتال در زندگی امروز مورد توجه قرار گیرد، چرا که اکنون در جامعه ارتباط مجازی، فراگیری و توسعه‌ی آن از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

وی در محورهای توسعه، شهروند هوشمند را نخستین پیش‌نیاز و مهم‌ترین مؤلفه رسیدن به حکمرانی هوشمند، مردم هوشمند، اقتصاد هوشمند، حمل و نقل هوشمند و درنهایت زندگی هوشمند عنوان کرد و افزود: هوشمند سازی و فضای مجازی در دنیا به سرعت به سمت هوشمند سازی افراد حرکت می کند.

کشاورز به بخش آموزش اشاره کرد و با تاکید بر ضرورت دستیابی به حداقل‌های آگاهی، “قوانین غیرمهاجم” را دومین مؤلفه‌ی موثر در توسعه دانست و گفت: مواردی چون مالیات و پیاده‌سازی برخی قوانین جاری در سرزمین اصلی، اگر در مناطق آزاد اجرا شوند همخوانی با قوانین و اهداف مناطق آزاد ندارد.

وی اظهار داشت: بخش خصوصی باید مسئولانه‌تر از گذشته وارد عمل شود و انتظارات دولت را برآورده سازد.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش در رابطه با “زنجیره تامین” افزود: بخش خصوصی و دولتی باید در حوزه “نظارت” موفق عمل کنند.

کشاورز به بازدید و حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان و فعال در حوزه ارتباطی کیش واقع در برج فناوری تاکید کرد.

آئین افتتاح دومین نمایشگاه کیتکس با حضور معاون فناوری و نوآوری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، ابولحسن فیروزآبادی، دبیر شورای عالی فضای مجازی و رئیس مرکز ملی فضای مجازی ایران، دبیر هیئت‌مدیره‌ سندیکای صنعت مخابرات ایران، مدیرعامل شرکت تولید انرژی‌های تجدیدپذیر مپنا، رئیس سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور، معاونان و مدیران سازمان منطقه آزاد کیش، مدیرعامل شرکت فروغ افکار مجری برگزاری نمایشگاه کیتکس، عصر دوشنبه ۱۹ اردیبهشت در سالن خلیج‌فارس مرکز همایش‌های بین‌المللی کیش برگزار شد.

نظر خود را با ویکی کیش در میان بگذارید


نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شانزده − یک =

logo-samandehi