ویکی کیش، دایره المعارف آنلاین جزیره زیبای کیش

ایجاد دو شهرک نمایشگاهی و سلامت در کیش

ایجاد دو شهرک نمایشگاهی و سلامت در کیش

مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری و توسعه کیش با تاکید بر عبور نسل کنونی و آتی از it و ict به “هوش مصنوعی”، از ایجاد دو شهرک نمایشگاهی و سلامت در کیش خبر داد و اظهار داشت: آینده از آن کسانی است که در تمام حوزه‌ها آینده‌پژوهی دارند و تغییرات آتی را پیش‌بینی و بررسی می‌کنند.
علیرضا ابراهیم‌پور در آستانه‌ی روز خبرنگار و نشست صمیمی با اصحاب رسانه، مسئولیت اجتماعی، دقت و سرعت، سادگی و شیوایی قلم، خبر روشن و صحیح و شفاف و حضور به‌موقع را از جمله ویژگی‌های خبرنگاران برشمرد و گفت: دریافت هرآنچه که مدنظر فرستنده بوده است، هنر و تکنیک خبرنگار را می‌طلبد و باید درنظر داشت که هر حوزه‌ی خبری مخاطب خاص خود را دارد و باید با ویژگی‌های همان گروه بسته شود.
مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری و توسعه کیش در ادامه با تاکید بر رویکرد توسعه‌ی کیش با محویت گردشگری از ایجاد دو شهرک خبر داد و اظهار کرد: این طرح شامل “شهرک نمایشگاهی” جنب فرودگاه، که زنجیره‌ای کامل از هتل، سالن‌های همایش، کارگاهی و کنسرت و مانند آن است و بر اساس مطالعات جامعی از ۲۰۰کشور صورت پذیرفته است و همچنین “شهرک سلامت” در جنوب جزیره و وسعتی بالغ بر ۹۰ هکتار شامل کلینیک‌های درمانی و مراکز اقامتی می‌شود که با توجه به طرح جامع باعث رونق و توسعه‌ی کیشی‌ مدرن خواهد شد.
وی همچنین از اجرای ۱۵ نمایشگاه تا پایان سال خبر داد و افزود: دو نمایشگاه برگزار شده است و با برگزاری تقریبا دو نمایشگاه در ماه به عدد مذکور خواهد رسید و نمایشگاه “طلا و جواهر” از این جمله است که پس از آن نیز به عنوان نمایشگاه دائمی در کیش مستقر خواهد بود.
ابراهیم‌پور با اشاره به برگزاری رویداد بین‌المللی ایرشو پس از دو سال وقفه، ادامه داد: ۱۳ نمایشگاه از ماه آینده تا اسفندماه برگزار خواهد شد.
در این نشست خبرنگاران به بیان نظرات خود پرداختند و در پایان تجلیل شدند.
نشست صمیمی مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری و توسعه کیش با اصحاب رسانه به مناسبت روز خبرنگار، ظهر یکشنبه ۹مردادماه در سالن خوارزمی مرکز همایش‌های بین‌المللی کیش برگزار شد.

نظر خود را با ویکی کیش در میان بگذارید


نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 + یک =

logo-samandehi