ویکی کیش، دایره المعارف آنلاین جزیره زیبای کیش

برگزاری جلسه کارگروه تخصصی واحدهای آرایشگاهی زنانه جزیره کیش

برگزاری جلسه کارگروه تخصصی واحدهای آرایشگاهی زنانه جزیره کیش

به گزارش روابط عمومی جامعه بازاریان و بازرگانان کیش ، اولین جلسه کارگروه تخصصی آرایشگران زنانه کیش پس از برگزاری مجمع عمومی جامعه بازاریان ، روز یکشنبه ۵ آذرماه ۱۴۰۲ در دفتر مدیرعامل این جامعه برگزار شد.
در این نشست مدیرعامل مدیرعامل جامعه بازاریان و بازرگانان کیش ضمن تبریک و تقدیر از مشارکت حداکثری مدیران محترم واحدهای آرایشگاهی زنانه در این جلسه ، با اشاره به وجود برخی از مشکلات در واحدهای صنفی ، توجه به قانون و رعایت حقوق مشتریان را بهترین روش برای ایجاد حس رضایتمندی ، خوشنامی و رقابت سالم بین واحدهای آرایشگاهی دانست.
رحمان سادات نجفی با تأکید بر پیگیری فوری شکایات واحدها از سوی واحد نظارت و بازرسی جامعه و همچنین کارشناسان کارگروه تخصصی ، به روز شدن آرایشگاه‌ها، استفاده از نیروهای آموزش دیده و متخصص ، توجه به نرخنامه و اجرای کامل تعهدات خدمات آرایشگاهی را مهمترین عوامل در کاهش تعداد شکایات برشمرد.
مدیرعامل جامعه بازاریان و بازرگانان کیش با اشاره به معضل فعالیت غیرقانونی آرایشگاه‌های خانگی افزود ؛ در این خصوص جلسات مستمری با مسئولان اداره اماکن با هدف شناسایی این مکان ها بمنظور دفاع از فعالیت قانونی آرایشگاه‌ها و همچنین جلوگیری از تضییع حقوق مشتریان برگزار شده و در حال پیگیری می باشد. در این نشست مدیران واحدهای آرایشگاهی به بیان مسائل و مشکلات مرتبط با واحدهای خود پرداختند.
در پایان این جلسه ، انتخابات کارگروه تخصصی جدید واحدهای آرایشگاهی جزیره کیش برگزار شد که در پایان و پس از شمارش آرا به ترتیب خانم ها سعیده بلبلی ، حمیده نجارزاده، فیروزه مختاری ، فاطیما ایمانی و دریا معصومی بعنوان کارشناسان کارگروه تخصصی واحدهای آرایشگاهی زنانه جزیره کیش انتخاب و از اعضای قبلی این کارگروه تقدیر شد‌.

نظر خود را با ویکی کیش در میان بگذارید


نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × 5 =

logo-samandehi