ویکی کیش، دایره المعارف آنلاین جزیره زیبای کیش

برگزاری فوتبال‌کلینیک با حضور مدیران ارشد فیفا در کیش

برگزاری فوتبال‌کلینیک با حضور مدیران ارشد فیفا در کیش

مدیر رسانه‌ای رویداد جزیره فوتبالی کیش، از برپایی نمایشگاه صنایع مرتبط با فوتبال برای اولین بار در ایران و به میزبانی جزیره کیش خبر داد و افزود: فوتبال‌کلینیک با همکاری ایفمارک و حضور مدیران ارشد فیفا در کیش برگزار خواهد شد.

به گزارش مجله اینترنتی دایره‌المعارف کیش، محسن طهرانی در نشست خبری جشنواره بین‌المللی “جزیره فوتبال”، با بیان این مطلب که “جزیره فوتبال” از همین ابتدای امر، از طرح‌های تمامی گروه‌های خلاق، دانشگاهی و ورزشی دعوت و استقبال می‌کند، گفت: طرح‌های در چند دسته برای این رویداد تعریف شده است و استراتژی‌های صورت‌گرفته صرفا میزبانی تماشاچیان رویداد جهانی قطر نیست.
وی برخی رویدادها را کاملا هنری عنوان کرد و با تاکیددبر این‌که انتخاب کانسپت‌ لاک‌پشت نیز نگاه زیست‌بومی را در پی داشت، افزود: جایزه بزرگ موسیقی جام‌جهانی و همچنین جشنواره هنرهای تجسمی با همراهی نام‌آوران‌ این حوزه‌ها از دیگر برنامه‌های این طرح می‌باشد.
دبیر نشست جزیره فوتبال، از مسابقه‌ی نقاشی و المان‌های شهری، جشنواره بین‌المللی فیلم و عکس جام‌جهانی به عنوان دیگر برنامه‌های هنری نام برد و ادامه داد: جشنواره فوتبال‌کلینیک با حضور بزرگان فیفا، نمایشگاه گردشگری حلال، و برگزاری کارگاه‌های تخصصی و صدور گواهینامه‌های AوB داوری و مربیگری از برنامه‌های آموزشی این جشنواره خواهد بود.
وی همچنین از میزبانی “فیفاکاپ” با حضور ۶۴ بازیکن بین‌المللی پلی‌استیشن و برگزاری دور نهایی این مسابقات جهانی در کیش خبر داد و افزود: برگزاری مسابقات فوتبال ستارگان فوتبال جهان و اقامت آنان در جزیره کیش، همراه با رسانه‌ی فارسی‌زبان جهانی با همراهی ستارگان فوتبال ایران و جهان از جمله طرح‌هایی است که با استقبال جهانی روبه‌رو خواهد شد.
طهرانی همچنین از انتشار جدول زمان بندی برنامه‌ها که از تیر آغاز می‌شود خبر داد و با بیان این مطلب که این جشنواره و اختتامیه‌ها‌ی بسیاری از برنامه‌ها به جشنواره نوروزی کیش متصل می‌شود، گفت: موج فوتبالی کیش تا نوروز سال آینده ادامه خواهد داشت.
وی باتاکید بر نگاه به فوتبال بانوان ازبرنامه‌های تلویزیونی در قالب‌ سریال، کارشناسی، مسابقه خبر داد.
محسن طهرانی، مسابقات لیگ فوتبال خیابانی، فوتبال ساحلی، فن‌فستیوال‌ها، اکران مسابقات با حضور ستارگان فوتبال جهان همراه با استعدادیابی آنها، مسابقات گزارشگر‌شو، جام‌جهانی فوتبال فری‌استایل، جشنواره هواداری فوتبال، جشنواره فوتبال الکترونیک، نمایشگاه بین‌المللی فوتبال و صنایع وابسته، کمپین “من هستم چون ما هستیم”، جشنواره هنرهای تجسمی در بخش‌های نقاشی، کاریکاتور، استیکر و المان‌شهری، جشنواره فیلم و عکس، نمایشگاه مشترک ایران و قطر را از جمله برنامه‌های جشنواره بین‌المللی جزیره فوتبال برشمرد.
در پایان این نشست، از تفاهم انجمن سرمایه‌گذاران و کارآفرینان کیش با گروه «توسعه فناوری‌های هوشمند کیان ایرانیان» رونمایی و تاکید شد: گام‌های هوشمندسازی جزیره با این طرح برداشته می‌شود.
میثم عسکری مدیرعامل و عضو هیئت‌مدیره کیان‌ایرانیان با سهام‌داری بانک پارسیان و همراه اول، از افتتاح “سوپراپلیکیشن” با محوریت “آی‌گپ” تا ۱۵روز آینده خبر داد و افزود: علاوه بر وجود پلتفرم vod در این اپلیکیشن با ویژگی‌های سراسری و استاندارد، خدماتی چون سرویس‌های مختلف گردشگری در تمامی حوزه‌ها، سرویس حمل و نقل، سرویس‌های پرداخت مالی، خدمات پایه پیام‌رسان و شبکه اجتماعی را ارائه خواهد داد.
آئین کنفرانس خبری جشنواره بین‌المللی جزیره فوتبال، شامگاه سه‌شنبه ۲۳خرداد با حضور برخی از مدیران سازمان و جمعی از سرمایه‌گذاران کیش در محل هتل داریوش برگزار شد.

نظر خود را با ویکی کیش در میان بگذارید


نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هشت − پنج =

logo-samandehi