ویکی کیش، دایره المعارف آنلاین جزیره زیبای کیش

برگزاری کارگاه “آشنایی با مهارت‌های فروش” در کیش

برگزاری کارگاه “آشنایی با مهارت‌های فروش” در کیش

کارگاه “آشنایی با مهارت‌های فروش”، به همت میکاراد و مشارکت جامعه‌ بازاریان و بازرگانان کیش و دانشگاه بین‌المللی نوست وست با ارائه‌ی استادان مطرح کشور و بین‌المللی در سینما میکامال آغاز شد.

مریم اکبرپور _ به گزارش مجله اینترنتی ویکی‌کیش، مدیرعامل شرکت میکاراد بالاتر بردن استاندارد جزیره کیش را که همیشه در کشور سرآمد بوده است، خط مشی اصلی این شرکت دانست.
سیده زینب بحرینی، در سخنرانی ابتدایی کارگاه “آشنایی با مهارت‌های فروش”، “انسان” را مقوله‌ی اصلی این کارگاه عنوان کرد و افزود: روابط‌انسانی باعث ایجاد فروش صحیح است و مشتری باید برای تکرار تجربه‌ی با شما بودن به فروشگاه برگردد نه صرفا خرید.
با اشاره به مبحث پرسونال‌ برندینگ به‌عنوان آغاز این کارگاه دوروزه با ارائه‌ی امیر غیاثی‌فر، گفت: “فروش در بستر روانشناسی نوین” و”ابزارهای کاربردی برای تحول در فروشندگی” با ارائه‌ی علی نیک‌سرشت، “مهارت‌های فروش در مواجهه با نسل‌های مختلف” با ارائه‌ی فرزانه ماجد، “مهارت‌های فروش” با ارائه‌ی پروفسور Celetin و “فاکتورهای موثر در فروش پایدار” با ارائه‌ی پروفسور Javnyuy بخش‌های دیگر این کارگاه هستند.
صحبت‌های رحمان سادات‌نجفی، مدیرعامل جامعه بازاریان و بازرگانان کیش و توضیحاتی درخصوص فعالیت جامعه و هدف ارتقای بازاریان آغازکننده‌ی این کارگاه بود.
کارگاه “آشنایی با مهارت‌های فروش” روزهای ۱۸ و ۱۹ اردیبهشت از ساعت ۸ الی ۱۵‌.۳۰ در سالن سینما مرکز تجاری میکامال در حال برگزاری است. شرکت‌کنندگان در این کارگاه پیش‌تر ثبت‌نام کرده‌اند و ظرفیت حضور تکمیل شده است.

نظر خود را با ویکی کیش در میان بگذارید


نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 − 7 =

logo-samandehi