ویکی کیش، دایره المعارف آنلاین جزیره زیبای کیش

بزرگداشت روز ملی خلیج‌فارس در کیش

بزرگداشت روز ملی خلیج‌فارس در کیش

مدیر فرهنگی و آموزشی سازمان منطقه آزاد کیش از برگزاری مراسم بزرگداشت روز ملی خلیج‌فارس با حضور استاد سید احمدرضا خضری و دیکر برنامه‌های متنوع فرهنگی، هنری و ورزشی در جزیره خبر داد.

به گزارش مجله اینترنتی ویکی‌کیش، رضا اردلان، از برگزاری نشست بزرگداشت روز ملی خلیج فارس با حضور استاد سید احمدرضا خضری استاد تاریخ تمدن دانشگاه تهران خبر داد و افزود: این مراسم در ادامه‌ی برنامه‌های متنوع فرهنگی، هنری و ورزشی روز ملی خلیج‌فارس، دهم اردیبهشت ساعت ۲۰ در خانه بومیان کیش برگزار خواهد شد.

وی با بیان این مطلب که برنامه‌های ویژه بزرگداشت روز خلیج‌فارس به همت معاونت فرهنگی و اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش، معاونت ورزش و تفریحات سالم از روز شنبه نهم اردیبهشت ساعت ۲۲ با برگزاری کنسرت گروه روناک در محوطه تالار شهر کیش آغاز می شود،
ادامه داد: اجرای برنامه زنده تلویزیونی از ساعت ۹ صبح یکشنبه دهم اردیبهشت روی عرشه کشتی تفریحی که به صورت زنده از شبکه‌های استانی و سراسری پخش می‌شود نیز از مهم‌ترین برنامه‌های درنظرگرفته‌شده برای گرامی‌داشت روز ملی خلیج‌فارس است.
اردلان در ادامه سخنان خود با اشاره به اجرای برنامه تشکیل زنجیره انسانی با حضور دانش‌آموزان جزیره که از ساعت ۱۶ یکشنبه دهم اردیبهشت در اسکله بزرگ تفریحی کیش برگزار می‌شود، از برگزاری رژه شناوران خبر داد و اظهار داشت: در راستای اجرای برنامه‌های متنوع ورزشی بر اساس جدول زمان‌بندی‌شده در جزیره کیش نیز، مسابقات تنیس خاکی جام خلیج‌فارس از هفتم اردیبهشت آغاز شده و تا امروز جمعه هشتم اردیبهشت ادامه خواهد داشت.
اردلان برگزاری مسابقات والیبال جام خلیج‌فارس و مسابقات فوتبال ساحلی جام خلیج‌فارس را که به ترتیب از دهم تا چهاردهم و از دهم تا پانزدهم اردیبهشت در کیش برگزار می‌شود از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی‌شده در این مراسم عنوان کرد و به برگزاری مسابقات شنای آب‌های آزاد و نجات‌غریق دریایی که سه شنبه ۱۲ اردیبهشت برگزار می‌شود اشاره کرد.
بر اساس این گزارش، مسابقات کایت‌بردینگ چهارشنبه ۱۳ اردیبهشت، مسابقات جت‌اسکی و جت‌برد و پاراسلینگ نیز به همین مناسبت پنجشنبه ۱۴ اردیبهشت برگزار خواهد شد.
برگزاری رالی تور گردشگری “از خزر تا خلیج فارس” ۸ اردیبهشت و در آستانه روز ملی خلیج‌فارس، که به همت کانون جهانگردی و اتومبیلرانی با شرکت ۶۰ دستگاه خودرو دو دفرانسیل و طی ۲ هزار و سیصد کیلومتر از ساحل چمخاله آغاز و در جزیره کیش پایان می یابد از دیگر از برنامه‌های درنظرگرفته‌شده به مناسبت بزرگداشت روز ملی خلیج‌فارس است.

نظر خود را با ویکی کیش در میان بگذارید


نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

13 + شانزده =

logo-samandehi