ویکی کیش، دایره المعارف آنلاین جزیره زیبای کیش

تاکید مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش بر لزوم اهمیت رونمایی و تحویل سند حدنگار جزایر

تاکید مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش بر لزوم اهمیت رونمایی و تحویل سند حدنگار جزایر

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش با اشاره به دستور دبیر شورای‌عالی مناطق آزاد کشور مبنی بر بررسی مشکلات مناطق آزاد، از تنظیم تفاهم‌نامه‌ای برای رونمایی و تحویل سند حدنگار جزایر کیش خبر داد.

مهدی کشاورز در این آئین با اشاره به تنظیم تفاهم‌نامه‌ای برای رونمایی و تحویل سند حدنگار جزایر کیش، اظهار داشت: تفاهم‌نامه‌ای نیز در سال ۹۸ میان سازمان منطقه آزاد کیش و سازمان ثبت اسناد و املاک کشور منعقد شده بود اما طرفین کمتر به ماده‌های آن پایبند بودند.
وی با تاکید بر این‌که سازمان منطقه آزاد کیش متعهد به اجرای کلیه‌ مفاد تفاهم‌نامه‌ی کنونی می‌باشد، ابراز امیدواری کرد و گفت: با متعهد بودن طرف قرارداد به این تفاهم‌نامه نتایج مطلوبی کسب خواهد شد.

آیین رونمایی و تحویل سند حدنگار جزایر کیش، هندورابی، فارور کوچک و فارور بزرگ با حضور سعید محمد مشاور محترم رییس جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد تجاری، صنعتی و ویژه اقتصادی، معاون قوه قضائیه و رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور، امام جمعه اهل سنت، رئیس کمیسیون عمران مجلس، قائم‌مقام مشاور رییس‌جمهور، رئیس دادگستری کیش، جمعی از معاونان، مدیران و مشاوران سازمان، و فرماندهان نظامی و انتظامی کیش عصر چهارشنبه چهاردهم اردیبهشت‌ در سالن خلیج‌فارس مرکز همایش‌های بین‌المللی کیش برگزار شد.

نظر خود را با ویکی کیش در میان بگذارید


نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × دو =

logo-samandehi