ویکی کیش، دایره المعارف آنلاین جزیره زیبای کیش

تبادلات بین‌المللی و واردات خودرو با رمزدارایی بین المللی ایرانی آغاز شد

تبادلات بین‌المللی و واردات خودرو با رمزدارایی بین المللی ایرانی آغاز شد

با پذیرش رسمی و ثبت گشایش اعتبار اسنادی،

تبادلات بین‌المللی و واردات خودرو با رمزدارایی بین المللی ایرانی آغاز شد

مدیر فناوری‌های نوین مالی و فرصت‌های سرمایه گذاری کشور از آغاز رسمی ثبت گشایش اعتبارات اسنادی، تبادلات بین‌المللی و واردات خودرو با استفاده از واحد رمزپایه زر هوشمند، نخستین رمزدارایی بین‌المللی ایرانی خبر داد.

عباس جم زر با اعلام این خبر افزود: سکه زر هوشمند با نام تجاری اسمارت زر، نخستین رمزدارایی بین المللی ایرانی است که از مدتی پیش و با پشتوانه سهام شبکه زر و ارائه گواهی اوراق بیمه ای عرضه شده بود و هم اکنون امکان انجام تبادلات بین المللی در سریعترین زمان ممکن و هزینه ای اندک و گشایش اعتبار و تأمین ارز با منشاء خارجی جهت واردات خودرو در مناطق آزاد کشور از طریق این رمزدارایی بین المللی فراهم گردیده است و مورد پذیرش و استفاده در سامانه های رسمی مبادلاتی نیز قرار گرفته است.

به گفته وی در شرایطی که به دلیل تحریم های ظالمانه امکان نقل و انتقال پول بین ایران و بسیاری از کشورهای جهان وجود ندارد و رمزدارایی بین المللی اسمارت زر این فرصت را برای بازرگانان و نیز تجار و حتی مردم عادی فراهم کرده که این جابه جایی پول را به روشی ایمن و بدون چالش و کمترین هزینه انجام دهند.

جم زر یادآور شد: پشتوانه نقدشوندگی این رمزدارایی علاوه بر ارزش پایه مبتنی بر ارز بین المللی ZAR، در شبکه باینانس دکس با جفت واحد های BNB و BUSD و در شبکه ترون با واحد های TRX وUSDT قابل معامله است و کاربران ایرانی نیز می‌توانند از طریق سامانه مبادلات https://smartzar.ir به صورت ریالی و ارزی و از طریق کیف پول های معتبر رمزدارایی از جمله ترون لینک، سیف یال، تراست ولت، اتمیک، باینانس دکس و سایر کیف پول های رایج رمزدارایی توکن SZAR را دریافت و یا به ارزش روز به راحتی و بالاترین سرعت و کارمزد اندک مبادله کنند.

وی در تشریح مزایای اسمارت زر تاکید کرد: مزایای فراوان فناوری برای بلاک چین و بزرگ‌ترین محصول آن رمزدارایی ها را می‌توان آزادی در پرداخت و دسترسی بین‌المللی، هزینه عملیاتی پایین، سرعت‌بالا در انتقالات بین‌المللی و فرامرزی و عدم وابستگی به سیاستهای دولتها دانست. استفاده از رمزدارایی در شرایط تحریمی ایران به دلیل غیرقابل‌شناسایی بودن فرستنده و گیرنده در این سیستم، ناتوانی دولت‌ها در مصادره و بلوکه کردن ارز رمزها، امکان رهگیری و شفافیت و قراردادهای هوشمند نیز از سایر مزایای این فناوری هستند و با همین رویکرد رمزدارایی ایرانی اسمارت زر می تواند دغدغه بسیاری از تجار و بازرگانان ایرانی را برطرف کرده و زمینه توسعه تجارت خارجی را نیز فراهم کند.

رییس هیات مدیره موسسه رمزپایه فناوری هوشمند شبکه زر تصریح کرد: سکه رمزپایه ایرانی با نماد ZAR که به صورت رسمی با توثیق سهام و دارایی در سطح بین المللی منتشر می شود علاوه بر امکان عرضه و مبادله در داخل کشور، در صرافی های معتبر دنیا نظیر باینانس و کوین بیس بدون اعمال هیچگونه محدودیت و تهدیدی برای ایرانیان قابل تبادل و معامله است.

وی آغاز تجارت با بهره گیری از رمزدارایی را تجاری بدون ریسک و موفق توصیف کرد و افزود:عرضه رمزدارایی ایرانی برای مبادله با کشورهای اوراسیا می تواند زمینه ارتقا مبادلات ایران و اوراسیا را فراهم کرده و سود هنگفتی را نصیب بازرگانان ایرانی و در نتیجه اقتصاد کشور کند.

جم زر ادامه داد: در حال حاضر بیش از ۲۰۰ شرکت با این مجموعه همکاری می کنند و با فراهم شدن فرصت تبادل رمزدارایی با کشورهای اوراسیا بدون تردید مخاطبان بیشتری از این رمزدارایی با پشتوانه بیمه استقبال خواهند کرد.

نظر خود را با ویکی کیش در میان بگذارید


نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک + 18 =

logo-samandehi