ویکی کیش، دایره المعارف آنلاین جزیره زیبای کیش

تخفیف‌طلایی برج‌های طلایی کیش

تخفیف‌طلایی برج‌های طلایی کیش

مالک و سرمایه‌گذار برج‌های طلایی، از تخفیفات طلایی و تسهیلاتی به مناسبت گرامیداشت روز کیش، جهت خرید واحدهای مسکونی آماده‌ی تحویل در برج‌ طلایی خبر داد.

به گزارش مجله اینترنتی ویکی‌کیش، رباطی در نشست خبری از افتتاح سازمان فروش برج‌های طلایی خبر داد و اظهار داشت: فروش بی‌واسطه و محصول ارزان‌تر و با کیفیت به مشتری اساس تشکیل این سازمان بوده است.
تخفیف‌طلایی مطرح‌شده، تا ۲۰درصد تخفیف در قیمت واحدها، تحویل آنی سند رسمی مالکیت، امکان تقسیط بلندمدت اعلام شد.
مهندسین طراح، ناظر و مصالح استفاده‌شده، امکانات زیرساختی به سبب تامین آب پرفشار و برق کافی، ایجاد شرایطی برای استفاده بهینه از آب مصرفی جهت تامین آب استخرها، زیرساخت‌های تاسیساتی، امکانات ورزشی و مانند آن از جمله مواردی است که باعث استقبال خریداران از این مجموعه گشته است.
بر اساس این گزارش، برج‌های طلایی۲ نیز که با حضور گروهی از مهندسان درجه‌یک ایرانی و شرکت‌های مشهور خارجی ساخته شد در کمتر از شش ماه آینده، آماده‌ی تحویل خواهد بود.
مجری این نشست و مدیر برج‌ طلایی در پایان از نصب دو تلویزیون شهری در ایام جام‌جهانی خبر داد و افزود: یک تلویزیون سی‌متری در راه‌طلایی، و یک تلویزیونی ۲۰متری در مجموعه برندسنتر کوروش، همه‌ی بازی‌های جام‌جهانی را پخش خواهد کرد و علاوه بر آن هر روز به مدت ۸ساعت از برنامه‌های سرگرم‌کننده و کنسرت‌های مطرح پخش ویدئو انجام خواهد شد.

نظر خود را با ویکی کیش در میان بگذارید


نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

13 − 12 =

logo-samandehi