ویکی کیش، دایره المعارف آنلاین جزیره زیبای کیش

تصادف دوباره مرگبار موتورشارژی در کیش

تصادف دوباره مرگبار موتورشارژی در کیش

به گزارش مجله اینترنتی ویکی کیش، معاونت اجتماعی پلیس کیش با ابراز تاثر از خبر فوت راکب جوان موتورشارژی و تصادف دوباره در کیش، بر ضرورت ساماندهی این وسیله و استفاده از کلاه ایمنی تاکید کرد.به موجب این تصادف در ورودی شهر آفتاب کیش، جوانی ۲۹ساله جان خود را از دست داد.به گفته مسئولین عدم استفاده از کلاه کاسکت، باعث خسارت جانی در این تصادف بوده است.

پلیس راهور کیش با اعلام این خبر که “ارابه مرگ در کیش همچنان می تازد” از مرگ جوان ۲۹ ساله موتورسوار و ثبت سومین فوتی امسال درکیش خبر داد و در تشریح این حادثه افزود: حوالی ساعت ۲ بامداد پنجشنبه ۱۴ اردیبهشت، یک دستگاه موتور شارژی اجاره ای که در حال عبور از مسیر میدان پارس به سیری بود با درخت برخورد و واژگون شد.

در این گزارش آمده است: راکب ۲۹ ساله موتور اجاره ای غیر مجاز به دلایل عدم توانایی در کنترل موتور ،سرعت زیاد، برخورد با درخت ، وارد شدن ضربه شدید به سر و نداشتن کلاه ایمنی فوت و سرنشین آن هم مصدوم گردید.

پلیس راهور اعلام داشت: پلیس از طریق اورژانس از این حادثه مطلع و به دلایل در حال بررسی افراد ناشناس نسبت به برهم زدن صحنه تصادف و جابه جایی موتور ازمحل وقوع تصادف اقدام داشتندکه بررسی موضوع دردستورکارپلیس قرارگرفت.

پلیس راهور تاکید کرد: پلیس مسئول رسیدگی به تصادفات است و مسئولیت پیشگیری ازوقوع تصادف وظیفه سایر دستگاه های مسئول است و همواره تاکید می کنیم که استفاده از کلاه ایمنی مهم‌ترین عامل برای کاهش آسیب جدی در تصادفات موتور سیکلت است.

نظر خود را با ویکی کیش در میان بگذارید


نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست − پنج =

logo-samandehi