ویکی کیش، دایره المعارف آنلاین جزیره زیبای کیش

توقیف ۱۵۷ دستگاه خودروی متخلف در جزیره کیش

توقیف ۱۵۷ دستگاه خودروی متخلف در جزیره کیش

رئیس پلیس راهور از توقیف ۱۵۷ دستگاه خودروی متخلف در جزیره کیش خبر داد و گفت: کیشوندان سهم ۵۵ درصدی از علت وقوع تصادفاهای اخیر در جزیره کیش را دارند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبر پلیس، سرهنگ ” مهدی توانگر ” در تشریح جزئیات این خبر افزود: به منظور حفظ فرهنگ ترافیک در جزیره کیش، همواره اجرای سلسله برنامه های میدانی با هدف فرهنگ سازی بخش اصلی اولویت های کاری پلیس راهور بوده و برنامه های خوبی اجرا شده و در حال اجرا می باشد.

وی افزود: پلیس راهور کیش از ابتدای دی ماه با اجرای طرح های مهار تخلف های ترافیکی و برخورد با رانندگان متخلف، ۱۱۰ فقره تخلف حادثه ساز شامل سرعت غیرمجاز، استفاده از تلفن همراه حین رانندگی، عدم استفاده از کمربند ایمنی ثبت و اعمال قانون و در همین رابطه ۱۵۷ دستگاه خودروی متخلف توقیف و به پارکینگ منتقل شده است.

سرهنگ توانگر با بیان اینکه کیشوندان سهم ۵۵ درصدی از علت وقوع تصادف در جزیره کیش را دارند بیان داشت: فرهنگ ترافیک به عنوان یکی از جاذبه های گردشگری همواره مورد توجه گردشگران بوده و ساکنان کیش نقش مهمی در حفظ و ارتقاء این جاذبه دارند که درخواست می گردند بیش از پیش مقررات رانندگی را رعایت کنند.

نظر خود را با ویکی کیش در میان بگذارید


نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهارده + 20 =

logo-samandehi