ویکی کیش، دایره المعارف آنلاین جزیره زیبای کیش

جامعه کلوب‌داران کیش، حامی ورزشکار کیش

جامعه کلوب‌داران کیش، حامی ورزشکار کیش

جامعه کلوب‌داران کیش، حامی ورزشکار کیش در بازی‌های آسیایی شد

مدیرعامل جامعه کلوب‌داران دریایی کیش از انعقاد قرارداد حمایت مادی و معنوی از ورزشکار افتخارآفرین کیش در رشته‌‌ی دومیدانی تا پایان بازی‌های آسیایی ۲۰۲۲ چین خبر داد.

به گزارش مجله اینترنتی دایره‌المعارف کیش، علی اقتصاد طی دعوتی از رییس هیات دومیدانی کیش و علی خدیور ورزشکار این رشته، در راستای حمایت از افتخارآفرینی‌های ورزشکاران ایران، خصوصا از حمایت جامعه کلوب‌داران از این ورزشکار خبر داد و ابراز امیدواری کرد: این قبیل اقدامات و حمایت‌ها، تنها منحصر و معطوف به بخش خصوصی کیش نباشد و سازمان منطقه آزاد کیش نیز حمایت از این عزیزان را برای خود رسالتی مهم و ارزشمند تلقی نماید.
علی خدیور نیزبا ابراز خرسندی بابت حضور در این نشست صمیمانه، به تفضیل گزارشی را از روند آماده‌سازی خود، شرکت در مسابقات، محدودیت‌ها و عدم حمایت‌ها و جایگاه والای ورزش دومیدانی در دنیا و ظرفیت بالای این ورزش در ارتقای عزت و افتخار ملی در بُعد جهانی ارائه کرد.
حسین شیرازی‌منش رییس هیات دومیدانی کیش نیز ضمن تشکر از مدیرعامل جامعه کلوب‌داران، بعد از ارائه‌ی گزارشی مختصر از وضعیت کنونی دومیدانی در جزیره کیش؛ مشوق‌های بخش خصوصی را در کنار حمایت‌های سازمان منطقه آزاد کیش برای رشد و ترقی این ورزش مدال‌آور، ضروری و حیاتی برشمرد.
در پایان این نشست که بیش از ۴ ساعت به طول انجامید؛ قراداد حمایت مالی (اسپانسرینگ) از علی خدیور به امضای دو طرف رسید.

نظر خود را با ویکی کیش در میان بگذارید


نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

10 − 6 =

logo-samandehi