ویکی کیش، دایره المعارف آنلاین جزیره زیبای کیش

حل مشکلات استان هرمزگان در گرو رونق گردشگری است

حل مشکلات استان هرمزگان در گرو رونق گردشگری است

سرپرست سازمان منطقه آزاد کیش با اشاره به آسیب جهانی شیوع کرونا به صنعت گردشگری، از تاکید دبیرشورای عالی مناطق آزاد در خصوص رونق گردشگری در راستای حل مشکلات استان خبر داد.

در بازدید از پارک آهوان کیش و حاشیه‌ی آغاز ضبط مستند تلویزیونی “کیش من” با اشاره به جلسه شورای اداری که روز گذشته با حضور رئیس‌جمهور برگزار شد، و تاکید دبیر شورای عالی مناطق آزاد مبنی بر اینکه می‌توان با رونق گردشگری بسیاری از مشکلات استان را برطرف کرد، اظهار داشت: حجم قابل‌توجهی از صنعت اقتصادی جزیره مربوط به گردشگری می‌باشد و متاسفانه شیوع ویروس کرونا در جهان، بیشترین آسیب را به گردشگری وارد کرد.
محمدرضا لواسانی با اشاره به گذر از بحران شیوع بیماری و واکسیناسیون جمعی، پیش‌بینی کرد: در نوروز پیش‌رو با حجم بی‌سابقه‌ای از ورود مسافر روبه‌رو خواهیم بود و برنامه‌های متعدد و خاصی برای میزبانی از مهمانان نوروزی طراحی شده‌اند.
وی “دیده شدن” را از مهم‌ترین ابزارهای گردشگری عنوان کرد و افزود: جزیره کیش در حدفاصل ایام شلوغی، با مشکلاتی مواجه می‌شود که در این بازه‌ی زمانی که از اواخر بهار تا پاییز را شامل می‌شود، نقش فعالیت‌های تبلیغی از جمله صداسیما، برجسته‌تر می‌شود و در تمام دنیا اجرا می‌شود.
سرپرست سازمان منطقه آزاد کیش ظهر جمعه ۲۴ دی‌ماه ضمن حضور در پارک آهوان، تصویربرداری از مجموعه مستند کیش من را آغاز و به پرسش‌های خبرنگاران پاسخ داد.

نظر خود را با ویکی کیش در میان بگذارید


نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه + هفت =

logo-samandehi