ویکی کیش، دایره المعارف آنلاین جزیره زیبای کیش

دستگیری ۲۸ سارق و معتاد متجاهر در کیش

دستگیری ۲۸ سارق و معتاد متجاهر در کیش

رئیس پلیس پیشگیری و معاون عملیات فرماندهی انتظامی ویژه کیش گفت: با انجام اقدامات پلیسی از سوی کارکنان پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی ویژه کیش و هماهنگی مراجع قضایی، مرحله دوم طرح رعد اجرا شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ ” سید مسعود میرحسینی ” در تشریح جزئیات این خبر افزود: در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی و جلب رضایت عمومی مردم، طرح تشدید فعالیت های انتظامی، مهار سرقت های خُرد و جمع آوری معتادان متجاهر و پر خطر با محوریت پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز توسط مأموران انتظامی به مرحله اجرا در آمد.

وی ادامه داد: در این طرح تعداد ۱۳نفر از سارقان شناسایی، دستگیر و به مراجع قضایی معرفی گردیده و تعداد ۱۴ عدد کپسول گاز، ۸ دستگاه موتور شارژی، ۹ دستگاه پمپ آب، مقادیر قابل توجه وجه نقد و لوازم منزل کشف و به مال باختگان تحویل گردید.

این مقام انتظامی تشریح کرد: در مدت زمان اجرای طرح و به منظور افزایش احساس امنیت در جامعه ضمن پاکسازی بوستان ها و تفرج گاه ها تعداد ۴۸ نفر از اخلال کنندگان در نظم و افرادی که ایجاد مزاحمت می نمودند دستگیر که ضمن برخورد قانونی، از افراد اعلامی مقادیر قابل توجهی مواد مخدر نیز کشف و تعداد ۱۵ نفر از معتادین متجاهر به کمپ ترک اعتیاد خارج از جزیره کیش معرفی و اعزام گردیدند.

سرهنگ میرحسینی بیان داشت: پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی ویژه کیش با اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی ” رعد” برخورد با هنجارشکنان، سارقان، فروشندگان مواد مخدر و… در نقاط مختلف جزیره کیش به ویژه بوستان ها، تفرج گاه ها و…. را در دستور کار دارد و کیشوندان می توانند هر گونه موردی که احساس می کنند امنیت جزیره کیش را خدشه دار می کند به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اعلام نمایند.

نظر خود را با ویکی کیش در میان بگذارید


نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ده + دو =

logo-samandehi