ویکی کیش، دایره المعارف آنلاین جزیره زیبای کیش

دومین نشست ستاد بحران کیش برگزار شد

دومین نشست ستاد بحران کیش برگزار شد

دومین نشست ستاد بحران کیش با حضور مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش و تمامی اعضای ستاد برگزار شد.

به گزارش مجله اینترنتی دایره المعارف کیش به نقل از روابط‌عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد کیش در پی افزایش تعداد پس‌لرزه‌ها در کیش، دومین نشست ستاد بحران شامگاه ۲۵خرداد برگزار شد و مدیران کمیته‌های مختلف به گزارش عملکرد و تمهیدات حوزه‌های مرتبط خود پرداختند. بعد از اعلام اقدامات انجام‌گرفته و چالش‌ها مقررشد به سرعت نسبت به مرتفع شدن آنها اقدامات لازم صورت پذیرد.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش در این نشست با اشاره به افزایش تعداد پس‌لرزه‌ها و ارتباط مستمر با موسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران اظهار داشت: همه‌ی موارد تحت کنترل است و ما همچنان آمادگی کامل خود را حفظ و تقویت می‌کنیم.
وی از برگزاری جلسات ستاد بحران در ارگان‌های مختلف و آماده‌باش کلی در سطح جزیره، ابراز رضایت کرد و افزود: در حوزه‌هایی که درصورت هر اتفاقی نیاز به پشتیبانی حس شود، آمادگی کامل وجود دارد.
مهدی کشاورز ضمن اعلام امکان ارتباط با سامانه ۱۲۴ و ۰۹۳۴۷۶۹۰۱۱۱ ، تاکید کرد: در آینده مانور و آموزش‌هایی درخصوص نحوه‌ی ارتباط‌گیری با مراجع رسمی و ایمنی و دیگرموارد مانند آن برای مردم صورت بگیرد.
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش با تاکید بر توکل به خداوند و حفظ آرامش خود و دیگران، گفت: هیجانی کردن فضا باعث آسیب به خود و دیگران می‌شود و مردم صرفا به رعایت توصیه‌های استاندارد بسنده کنند.
وی انتشار اخبار از مجاری رسمی را حائز اهمیت عنوان کرد و افزود: پایشی‌ در سطح شهر با بازبینی ساختمان‌ها صورت گرفته است و توصیه می‌شود مالکین پروژه‌های ساختمانی نسبت به رعایت موارد ایمنی، محتاط و ملزم باشند. 
کشاورز در پایان از مردم خواست: امشب، کمی هوشیارتر باشند و درصورت امکان بین ساعات ۱۲ شب تا ۵صبح را در فضای باز سپری کنند و در همین راستا فردا کلیه‌ی ادارات و بانک‌ها تعطیل اعلام می‌شود.

نظر خود را با ویکی کیش در میان بگذارید


نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

8 + نوزده =

logo-samandehi