ویکی کیش، دایره المعارف آنلاین جزیره زیبای کیش

دومین نمایشگاه بین‌المللی فناوری اطلاعات و ارتباطات در کیش افتتاح شد

دومین نمایشگاه بین‌المللی فناوری اطلاعات و ارتباطات در کیش افتتاح شد

با حضور جمعی از مسئولان کشوری؛
دومین نمایشگاه بین‌المللی فناوری اطلاعات و ارتباطات در کیش افتتاح شد

مدیرعامل شرکت فروغ افکار و مجری نمایشگاه کیتکس در کیش، مدت زمان برگزاری این رویداد را چهار روز عنوان کرد و گفت: محورهای نمایشگاه کیتکس در شش حوزه‌ی شهر هوشمند، اینترنت اشیاء، فناوری‌های نوین مالی، بلاک‌چین و رمز ارزها، زیرساخت‌ها و امنیت و رسانه‌های دیجیتال است.

به گزارش مجله اینترنتی دایره‌المعارف کیش، جواد مرادپور در حاشیه افتتاح نمایشگاه کیتکس، مدت زمان برگزاری نمایشگاه را چهار روز عنوان کرد و افزود: نمایشگاه از ۱۹ تا ۲۲ اردیبهشت‌ماه در کیش برپا خواهد بود.
وی محورهای نمایشگاه کیتکس را در شش حوزه‌ی شهر هوشمند، اینترنت اشیاء، فناوری‌های نوین مالی، بلاک‌چین و رمز ارزها، زیرساخت‌ها و امنیت و رسانه‌های دیجیتال عنوان کرد و افزود: این نمایشگاه شامل سمینار، همایش، کارگروه تخصصی و رویداد‌های فن بازار و کارآفرینی نیز می‌باشد.
مرادپور زمان برگزاری نخستین نمایشگاه کیتکس را حدود چهار سال پیش اعلام کرد و ادامه داد: امسال نیز نمایشگاه در فضایی در حدود ۱۵ هزار متر در حال برگزاری است و در واقع دومین نمایشگاه به نسبت دوره نخست بسیار بزرگ‌تر و حدود دوبرابر می‌باشد.
وی از استقبال مطلوب شرکت‌های فناوری اطلاعات خبر داد و افزود: حدود ۲۰۰ غرفه در این نمایشگاه حضور دارند که به ارائه محصولات و خدمات عرصه فناوری اطلاعات و ارتباطات می‌پردازند.
مجری نمایشگاه بین‌المللی فناوری اطلاعات و ارتباطات در کیش خاطرنشان کرد: هدف از برگزاری این نمایشگاه تکمیل زنجیره علمی، فناوری‌های ارتباطی، تسهیل تجاری‌سازی ایده‌های نوآورانه حوزه آی‌تی و تسریع ورود محصولات تکنولوژیک شرکت‌های دانش‌بنیان به بازارهای جهانی است.
مرادپور مهم‌ترین برنامه‌های جنبی نمایشگاه را، نمایش مستندی تحت عنوان رویداد آینده و فیلم مستندی از اکسپو، برگزاری سمینارها، نشست‌های تخصصی و سنخنرانی‌های علمی عنوان کرد.
وی با اشاره به تاثیرات ملی و بین‌المللی نمایشگاه فناوری اطلاعات و ارتباطات از حضور هیئت‌های تجاری از ایران، سوریه، قطر، عمان و غیره خبر داد و درخصوص علت انتخاب جزیره کیش به عنوان حل برگزاری نمایشگاه کیتکس گفت: جزیره کیش جزو نخستین شهرهایی است که در عرصه هوش مصنوعی و استفاده از ظرفیت‌های دانش‌بنیان به سخنان مقام معظم رهبری لبیک گفت.

نظر خود را با ویکی کیش در میان بگذارید


نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × 5 =

logo-samandehi