ویکی کیش، دایره المعارف آنلاین جزیره زیبای کیش

سرمایه‌گذاری بیش از ۵۰۰ هزار میلیاردی در منطقه آزاد کیش

سرمایه‌گذاری بیش از ۵۰۰ هزار میلیاردی در منطقه آزاد کیش

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش، سرمایه‌گذاری بیش از ۵۰۰ هزار میلیارد تومان در منطقه آزاد را نشان پویایی و زنده بودن جزیره کیش بر شمرد.

به گزارش کیشوند نیوز، غلامحسین مظفری در دومین روز از برگزاری نمایشگاه اینوکس در سالن رازی اظهار داشت: برپایی یازدهمین نمایشگاه فرصت‌های سرمایه‌گذاری و ششمین نمایشگاه بورس، بانک و بیمه در شرایط سخت تحریم‌ها نشان داد هرچه فشارها بیشتر باشد، باید تلاش و باور خود را قویتر کنیم تا به نتیجه مطلوب برسیم.

وی سرمایه‌گذاری بیش از ۵۰۰ هزار میلیارد تومان در منطقه آزاد کیش را نشان پویایی و زنده بودن جزیره کیش بر شمرد و گفت: اطمینان دارم که با وجود ظرفیت‌های بالای داخلی، مدیریت صحیح و تدبیر در حوزه سرمایه‌گذاری، گام‌های بلند موفقیت را بر می‌داریم و از این شرایط گذر می‌کنیم.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش گفت: امسال نمایشگاه از رونق بیشتری برخوردار بود به طوری که این تفاوت درآئین گشایش و مراسم‌های مرتبط با آغاز نمایشگاه و همچنین نشست‌های تخصصی پر بار و با کیفیت آن ملموس بود و امیدوارم با توجه به برگزاری۳۵۰ ملاقات تجاری و بیش از ۳۵ نشست تخصصی در این رخداد مهم اقتصادی، دستاورد خوبی برای اقتصاد کشور به همراه داشته باشد؛ تا به اهداف مهم تعیین شده دست یابیم.

مظفری با اشاره به اینکه امروز کشوربا تحمیل تحریم‌ها، در شرایط سخت اقتصادی قرار دارد؛ افزود: توجه به توان و ظرفیت داخلی، راهکار مناسب برای گذر از دوره تحریم‌ها است، از اینرو برگزاری رویدادهایی مانند کیش اینوکس می‌تواند راه برون رفت از این شرایط خاص را فراهم کند.

وی در ادامه بیان داشت: ظرفیت‌ها و فرصت‌های بزرگ سرمایه‌گذاری در کیش برای میهمانان خارجی ما و سفرای کشورهای حاضر در نمایشگاه اینوکس، بسیار جالب و تامل برانگیز بود و تعدد سرمایه‌گذاری از سوی نمایندگان ­کشور­های خارجی در کیش، مهر تاییدی بر ظرفیت‌های بالای کشور عزیزمان در جذب سرمایه‌گذاری خارجی است.

دکتر مظفری در ادامه با اشاره به اینکه برنامه ریزی‌ها باید برای استمرار این رخدادهای مهم و بزرگ اقتصادی انجام شود، گفت: در راستای برگزاری مستمر چنین رویدادهایی، مقرر شد تا دبیرخانه دائمی کیش اینوکس را در جزیره کیش تاسیس کنیم.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش با بیان اینکه نتایج نشست های مهم تجاری و پنل‌های تخصصی برگزار شده با حضور بیش از ۷۰ سخنران در این رویداد اقتصادی، باید از طریق دبیرخانه همایش رصد شود؛ گفت: گفتگو های بین شرکای تجاری، باید در یک بازه زمانی ۳ تا ۶ ماهه پیگیری تا با ارائه گزارش و مستند سازی، زمینه برای پیگیری های بعدی و به نتیجه رسیدن آنها فراهم شود.

وی با اشاره به حضور بیش از ۶۰ درصد شرکت‌های بیمه کشور در ششمین نمایشگاه بورس، بانک و بیمه گفت: امیدوارم با حضور موثر و کارآمد شرکت‌­ها، مجموعه بانک‌ها و هلدینگ‌های بزرگ سرمایه­‌گذاری در این نمایشگاه، شاهد اتفاقات بسیار خوب و مبارکی در آینده نزدیک باشیم./فارس

منبع : کیشوند نیوز

نظر خود را با ویکی کیش در میان بگذارید


نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانزده − 15 =

logo-samandehi