ویکی کیش، دایره المعارف آنلاین جزیره زیبای کیش

قدردانی پلیس از اصحاب رسانه‌ و فعالان مجازی

قدردانی پلیس از اصحاب رسانه‌ و فعالان مجازی

معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی ویژه و پایگاه دریابانی کیش در پیامی، از اهتمام اصحاب رسانه و همچنین فعالین فضای مجازی در انعکاس ویژه‌برنامه‌های هفته‌ی انتظامی در رسانه‌های مکتوب، برخط و فضای مجازی قدردانی کرد.

سرگرد”محمدزنگانه” در پایان هفته‌ی انتظامی با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر این‌که “بدون خبرنگار لحظه‌ها ماندگار نمی‌ماند” از تلاش صمیمانه‌ی اصحاب رسانه‌ی کیش در راستای نمایش اقتدار پلیس، انعکاس تلاش‌ها و برنامه‌های این هفته قدردانی کرد.
معاون فرهنگی و اجتماعی پلیس کیش همچنین تلاش اصحاب رسانه، فعالین فضای مجازی و همراهی این افراد با مجموعه های پلیس را ستود و با اشاره به شعار هفته‌ی انتظامی در سال جاری “شهروند قانون‌مدار، پلیس خدمتگزار” افزود: انعکاس پیام‌های آموزشی توسط رسانه‌ها به نهادینه شدن قانون‌مداری و درنهایت نیل به جامعه‌ای امن و قدرتمند می‌گردد.
وی در پایان گفت: برخود لازم می‌دانم ضمن‌تشکر از حضور گرم مُسئولان و مردم در کنار مجموعه پلیس کیش بار دیگر اعلام کنم که در راستای تأمین امنیت و آسایش برای مردم شریف و مؤمن جزیره و کشور سربلندمان ایران، تا پای جان تلاش می‌کنیم.

نظر خود را با ویکی کیش در میان بگذارید


نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده − نه =

logo-samandehi