ویکی کیش، دایره المعارف آنلاین جزیره زیبای کیش

قدیمی‌های جامعه بازاریان در بدنه‌ی هیئت‌مدیره ماندند

قدیمی‌های جامعه بازاریان در بدنه‌ی هیئت‌مدیره ماندند

اعضای هیئت‌مدیره جدید موسسه جامعه بازاریان و بازرگانان کیش در مجمع عمومی عادی بطور فوق‌العاده (نوبت دوم) آن انتخاب شدند/ بیشتر قدیمی‌ها در بدنه‌ی هیئت باقی ماندند.

به گزارش ویکی کیش به نقل از روابط‌عمومی جامعه بازاریان و بازرگانان کیش؛ از مجموع ۳۶۲ برگ رأی صادره در مجمع عمومی عادی بطور فوق‌العاده (نوبت دوم) جامعه، سیصد و ۴۳ برگ رأی به صندوق انداخته شد که در پایان شمارش آراء ماخوذه که با کمک رایانه انجام شد؛ به ترتیب بیشترین رأی، رحمان سادات نجفی با ۲۶۷ رأی، همایون ابوالحسنی با ۱۹۸ رأی، حسین سلیمی با ۱۶۴ رأی، وحید عظیم‌زاده با ۱۵۰ رأی، علیرضا شاهوردی با ۱۴۳ رأی، وحید برکم با ۱۱۶ رأی و ارسلان قربانی با ۱۱۴ رأی به‌عنوان اعضای اصلی هیئت مدیره و محمد اسماعیل جعفرزاده با ۱۰۴ رأی و بهاره کامران با ۸۷ رأی به‌عنوان اعضای علی‌البدل هیئت مدیره جامعه بازاریان و بازرگانان کیش انتخاب شدند.

همچنین مجید خوبیاری با ۲۲۰ رأی و مهدی سرلک با ۱۳۱ رأی به‌عنوان بازرسان اصلی و مهدی افشون با ۱۱۴ رأی به‌عنوان بازرس علی البدل جامعه بازاریان و بازرگانان کیش برگزیده شدند.

در مجمع عمومی عادی بطور فوق العاده (نوبت دوم) پس از تشکیل هیئت رئیسه، رحمان سادات نجفی مدیرعامل جامعه بازاریان و بازرگانان کیش به ارائه گزارش عملکرد هیئت‌مدیره پرداخت.

سپس سینا عباسی و مهدی افشون بازرسان هیئت‌مدیره، صورت‌های مالی جامعه بازاریان و بازرگانان کیش را به حاضران در مجمع ارائه نمودند که با تأیید حاضران به تصویب رسید.

در ادامه، اعضای شرکت‌کننده در مجمع، کاندیداهای هیئت‌مدیره و بازرسین انتخابات را شناختند که هریک طی ۳ دقیقه با بیان رزومه، مهم‌ترین برنامه‌های خود را تشریح نموده و آمادگی خود را برای حضور در ترکیب جدید هیئت مدیره جامعه بازاریان و بازرگانان کیش اعلام کردند. سپس شرکت‌کنندگان در مجمع که پیش از ورود به سالن برگزاری مجمع، احراز هویت شده بودند ، با اخذ برگ رأی، پای صندوق رفته و به کاندیداهای مورد نظر خود رأی دادند.

پس از اتمام فرآیند انتخابات، شمارش آراء توسط هیئت‌رئیسه و در حضور شرکت‌کنندگان با کمک رایانه آغاز شد.

گفتنی است به پاس خدمات طولانی‌مدت رحمان سادات‌نجفی به جامعه اقتصادی کیش و کشور، با اهدا لوح تقدیر توسط هیئت‌مدیره سابق از وی تجلیل و تکریم به عمل آمد.

مجمع عمومی عادی بطور فوق العاده (نوبت دوم) موسسه جامعه بازاریان و بازرگانان کیش روز یکشنبه هفتم آبان ماه ۱۴۰۲ در سالن خلیج فارس مرکز همایش‌های بین المللی کیش برگزار شد.





نظر خود را با ویکی کیش در میان بگذارید


نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده − سیزده =

logo-samandehi