ویکی کیش، دایره المعارف آنلاین جزیره زیبای کیش

معبر عشق در جزیره مرجانی کیش گشوده شد

معبر عشق در جزیره مرجانی کیش گشوده شد

پوستر نخستین کنگره شهدای غواص با عنوان معبر عشق عصر شنبه با حضور دبیرشورایعالی مناطق آزاد تجاری و صنعتی و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش در مرکز همایش های بین المللی جزیره کیش رونمایی شد.

به گزارش دایره المعارف جزیره کیش، کنگره شهدای غواص با عنوان معبر عشق در قالب برنامه های مختلف فرهنگی، هنری و ورزشی دی ماه سال جاری با حضور خانواده معظم شهدا، سرداران، فرماندهان و رزمندگان هشت سال جنگ تحمیلی در جزیره کیش برگزار می شود.

ایجاد هفتمین سایت مصنوعی غواصی جهان با غرق کردن ادوات جنگ تحمیلی، دعوت از خانواده ۱۷۵ شهید غواص کربلای ۴، آموزش غواصی بین ۱۷۵ بسیجی به یاد این شهدا، ایجاد بوستان شهدای غواص، برگزاری جشنواره های عکس خلاق، شعر، داستان، فیلم، پوستر، پادکست و رسانه از جمله برنامه های جانبی این کنگره است.

نخستین کنگره شهدای غواص جزیره با حمایت مالی بخش خصوصی و سرمایه گذاران جزیره کیش و همکاری سازمان منطقه آزاد کیش و همت جمعی از اصحاب رسانه کیش برگزار می شود و هر کدام از جوامع این جزیره از جمله سرمایه گذاران، هتل داران، حمل و نقل، پذیرایی، رسانه ها و فعالان فرهنگی و هنری در برگزاری و حمایت از این یادواره سهیم شده اند.

نظر خود را با ویکی کیش در میان بگذارید


نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 − نه =

logo-samandehi