ویکی کیش، دایره المعارف آنلاین جزیره زیبای کیش

مهمانی موج و مروارید در کیش

مهمانی موج و مروارید در کیش

مدیرعامل جامعه کلوب‌داران کیش از افتتاح جشنواره موج و مروارید در کیش خبر داد و تاکید کرد: برای اولین‌بار جشنواره‌ای توسط بخش خصوصی در کیش برگزار می‌شود.

به گزارش مجله اینترنتی ویکی‌کیش علی اقتصاد با بیان این مطلب که آغاز این جشنواره به علت زلزله از تاریخ ۳۱خرداد به این تاریخ موکول شده است، اظهار داشت: رویداد موج و مروارید با همکاری تمامی کلوب‌های جزیره از ابتدا تا پایان شهریور ماه در کیش برگزار خواهد شد.
وی با اشاره به تلاش و برنامه‌ریزی شش‌ماهه‌ی جامعه کلوب‌داران و ساخت مستندهایی با موضوعات پیشکسوتان حوزه دریا در کیش و نقش ورزش‌های دریایی در جذب گردشگر، گفت: سخنرانی مدیران اصناف مرتبط، اجرای گروه موسیقی بنام کشوری، تجلیل از پیشکسوتان جامعه کلوب‌داران، بزرگداشت بنیان‌گذار جامعه کلوب‌داران مرحوم مصطفی خوئینی، رونمایی از سایت اختصاصی جامعه کلوب‌داران، رونمایی از تندیس موج و مروارید و تقدیر از اعضای نمونه‌ی جامعه کلوب‌داران از جمله برنامه‌های آئین رونمایی این جشنواره است.

مهمانی موج و مروارید در کیش

اقتصاد از برگزاری مسابقات دریایی‌ تخصصی و مبتدی مانند پدل‌برد، جت‌اسکی، اسنوکرینگ و شنا به‌صورت هفتگی خبر داد و افزود: نام‌های تجاری بسیاری برای حمایت اعلام آمادگی کرده‌اند و مقرر شده است تخفیفاتی در حدود ۳۵درصد به گردشگران ارائه گردد.
مدیرعامل جامعه کلوب‌داران با بیان این مطلب که کیش نیازمند همدلی و دست در دست هم نهادن تمام جوامع است، قدرت جامعه را از اعضای خود عنوان و تاکید کرد: واگذاری ستاد جشنواره‌ها به جوامع و بخش خصوصی، درخواست پیشین ما بود که محقق نشد در صورتی‌که سازمان باید ضمن حفظ جایگاه حاکمیتی خود با برون‌سپاری نقش تسهیل‌گری ایفا کند.
اقتصاد با اشاره به سیاست فعلی سازمان مبنی بر عدم برگزاری جشنواره‌ای با عنوان تابستانی، ادامه داد: بلاتکلیفی باعث می‌شود برنامه‌های بخش خصوصی نیز با تاخیر انجام شود یا اصلا به سرانجام نرسد.
وی با ابراز تاسف از برگزاری بدون‌برنامه و کوتاه‌مدت جشنواره تابستانی در کیش، ادامه داد: قشم راه خود را پیدا کرده و نسبت به سرمایه‌گذاری بخش خصوصی از جمله جامعه کلوب‌داران کیش نیز ابراز تمایل و آمادگی داشته است.
اقتصاد با بیان این مطلب که در برهه‌ای از زمان کرونا باعث توجیه کم‌کاری‌هایی‌هایی شد، گفت: امروز هم اگر تدبیری اندیشیده نشود ما کیش را از دست خواهیم داد و جایگزین‌هایی برای این جزیره وجود دارد.
وی با تاکید بر این‌که جوامع همه با یکدیگر همسو هستند و اهداف مشترک دارند، گفت: موج مروارید برای اولین بار به عنوان جشنواره‌ای توسط بخش خصوصی در کیش برگزار می‌شود.
اقتصاد مدیران جوامع را بهترین مشاوران سازمان دانست و با اشاره به سایت جهارزبانه‌ی جامعه کلوب‌داران ادامه داد: پلتفرم اختصاصی با رویکرد تسویه‌ی به‌روز مطالبات مالی، فروش خدمات به مسافران و آژانس‌ها،امکان بارگذاری رزومه افراد متخصص و بهره‌مندی جامعه از تخصص این افراد از جمله امکانات این سایت بوده و مسافرین می‌توانند از طریق این سایت به کلوب‌داران، خدمات و عوامل آنها امتیاز دهند تا در مهمانی موج و مروارید در هرسال، کلوب و اعضای نمونه موردتقدیر قرار بگیرند.

آیین افتتاح مهمانی موج و مروارید سه‌شنبه ۲۱ تیرماه ساعت ۱۸، در سالن خلیج‌فارس مرکز همایش‌های بین‌المللی کیش برگزار خواهد شد.

نظر خود را با ویکی کیش در میان بگذارید


نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

11 + 1 =

logo-samandehi