ویکی کیش، دایره المعارف آنلاین جزیره زیبای کیش

نقش مهم تفریحات دریایی در توسعه گردشگری کیش

نقش مهم تفریحات دریایی در توسعه گردشگری کیش

مدیرعامل جامعه بازاریان و بازرگانان کیش و مدیرعامل جامعه دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری کیش، “دریا” را رکن اصلی گردشگری کیش عنوان و بر لزوم توجه به آن تاکید کردند.

رحمان سادات‌نجفی، در آیین افتتاح مهمانی موج و مروارید، مشکلات جامعه کلوب‌داران را به‌حق دانست و اظهار داشت: حریم منطقه آزاد قابل واگذاری نبوده است در غیر این‌صورت پیشکسوتان فعال در این حوزه در همان سال‌هایی که به کمترین ثمن‌ زمین واگذار می‌شد، املاک خود را خریداری می‌کردند و اکنون دغدغه‌ی محل کسب خود را نداشتند.
وی با ابراز تاسف از مهاجرت نخبگان و کارآفرینان از کیش و کشور، تاکید کرد: کلوب‌داران و فعالین حوزه تفریحات دریایی نقش مهمی در چرخه گردشگری کیش ایفا می‌کنند و خواسته‌هایشان بسیار کوچک و قابل تامین است.

دریا، اولین انگیزه‌ی سفر به کیش است
رامتین روشن ،مدیرعامل جامعه دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری کیش نیز با اشاره به آماری از گردشگران کیش، بزرگ‌ترین انگیزه‌ی بیشتر مسافران را دریا عنوان کرد و افزود: طبق آمار در بازه زمانی سال ۹۸ تاکنون، سی‌درصد رغبت مسافران به تفریحات دریایی بوده است آن هم در شرایطی که برای مثال کنسرت‌ها از زیر پنج درصد محبوبیت برخوردارند.
مدیرعامل جامعه دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری کیش در پایان با اشاره به سن سرپرست‌های معاونت‌های گردشگری و فرهنگی‌اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش، گفت: چشم امید مردم به شما است پس به آنچه قلب‌تان می‌گوید اعتماد و عمل کنید.

مهمانی موج و مروارید، عصر سه‌شنبه ۲۱ تیرماه با حضور برخی از معاونین سازمان منطقه آزاد کیش، پیشکسوتان و اعضای کلوب‌داران و مدیران جوامع و اصناف مختلف در سالن خلیج‌فارس مرکز همایش‌های بین‌المللی کیش برگزار شد.

نظر خود را با ویکی کیش در میان بگذارید


نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفت + 6 =

logo-samandehi