ویکی کیش، دایره المعارف آنلاین جزیره زیبای کیش

همه‌ی صنایع و فعالیت‌های کشور باید با فاوا هم‌گام شود

همه‌ی صنایع و فعالیت‌های کشور باید با فاوا هم‌گام شود

معاون فناوری و نوآوری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به توسعه‌ی هسته‌ی فناوری ارتباطات توسط دولت در دوره‌ی گذشته، با تاکید بر عبور از این دوره و شکل‌گیری پلتفرم‌های لازم در قدم دوم گفت: حرکت بعدی و گام سوم، رنگ و بو گرفتن همه‌ی صنایع و تمامی بخش‌های زندگی از فناوری ارتباطات و اطلاعات است.

به گزارش مجله اینترنتی دایره‌المعارف کیش، محمدامین آقامیری در آئین افتتاح دومین نمایشگاه کیتکس در کیش، با ابراز امیدواری از بهره‌برداری کامل و کافی از این رویداد، اظهار داشت: ایجاد، تولید و گردش چرخ صنعت کشور توسط بخش خصوصی کار بزرگی است و قابل درک می‌باشد و دولت نیز خود را کمک و همراه این حوزه می‌داند.
وی با بیان این مطلب که نگاه دولت به بخش خصوصی در جایی که دانش تولید می‌شود و فناوری توسعه می‌یابد، نمایان بودن و بلوغ این بخش است، ادامه داد: همه باید به این باور برسیم که همه عضوی از خانواده‌ی “فاوا” (فناوری ارتباطات و اطلاعات) هستیم.
آقامیری با اشاره به توسعه‌ی هسته‌ی فناوری ارتباطات توسط دولت در دوره‌ی گذشته، از هدف‌گذاری اولیه‌ی دولت در این حوزه خبر داد و با تاکید بر عبور از این دوره و شکل‌گیری پلتفرم‌های لازم در قدم بعدی گفت: حرکت بعدی و گام سوم، رنگ و بو گرفتن همه‌ی صنایع و تمامی بخش‌های زندگی از فناوری ارتباطات و اطلاعات است.
وی در پایان تصریح کرد: دولت در تمامی حوزه‌های ارتباطی در کنار مردم و شرکت‌های مرتبط است.
آئین افتتاح دومین نمایشگاه کیتکس با حضور معاون فناوری و نوآوری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش، دبیر هیئت‌مدیره‌ سندیکای صنعت مخابرات ایران، مدیرعامل شرکت تولید انرژی‌های تجدیدپذیر مپنا، رئیس سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور، مدیرعامل شرکت فروغ افکار مجری برگزاری نمایشگاه کیتکس و معاونین و مدیران سازمان منطقه آزاد کیش عصر دوشنبه ۱۹ اردیبهشت در سالن خلیج‌فارس مرکز همایش‌های بین‌المللی کیش برگزار شد.

نظر خود را با ویکی کیش در میان بگذارید


نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

17 + 10 =

logo-samandehi