ویکی کیش، دایره المعارف آنلاین جزیره زیبای کیش

پایان کار کمک مربی غواص در کیش

پایان کار کمک مربی غواص در کیش

فرمانده انتظامی ویژه استان از دستگیری کمک مربی غواص و کشف ۲۳ فقره سرقت در کیش خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ ” علی اصغر جمالی ” در تشریح جزئیات این خبراظهار داشت : در پی اعلام چندین فقره مفقودی طلا و جواهرات از گردشگران در یکی از کلوپ های تفریحات دریایی برابر اعلام مالباختگان مبنی بر اینکه پس از انجام غواصی، طلا و جواهرات خود را مفقود نموده اند، به علت افزایش تعداد مفقودی اموال با همکاری کارفرما بررسی موضوع توسط کارآگاهان پلیس آگاهی در دستور کار قرارگرفت.

وی افزود: با پیگیری کارشناسان پلیس آگاهی، مشخص گردید طلا و جواهرات مالباختگان توسط کمک مربی غواصی، پس از بستن اکسیژن در حین غواصی با ترفند کمک به شناگر از آنان سرقت شده است.

این مقام انتظامی بیان داشت: با هماهنگی دستگاه قضائی و همکاری موثرکارفرما سارق دستگیر به مرجع قضائی انتقال شد و در بررسی های تخصصی پلیس پس از مشاهده مستندات، متهم به انجام ۲۳ فقره سرقت شامل طلاو جواهر، ۴ دوچرخه و یک دستگاه پمپ آب اعتراف و اموال مسروقه پس از کشف به مالباختگان تحویل گردید.

فرمانده انتظامی ویژه کیش سامانه ۱۱۰ را پل ارتباطی موثر برای ارتباط مردم عزیز با پلیس معرفی کرد و از آنان خواست: در صورت بروز مشکل و نیاز به راهنمایی پلیس با این سامانه تماس بگیرند.

نظر خود را با ویکی کیش در میان بگذارید


نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 − چهار =

logo-samandehi