ویکی کیش، دایره المعارف آنلاین جزیره زیبای کیش

پایگاه‌‌های صادرات اتحادیه صنعت مخابرات ایران فعال است

پایگاه‌‌های صادرات اتحادیه صنعت مخابرات ایران فعال است

مدیرعامل و عضو هیئت‌مدیره شرکت تولید انرژی‌های تجدیدپذیر مپنا و رئیس هیئت‌مدیره اتحادیه صادرکنندگان صنعت مخابرات ایران از فعال بودن پایگاه‌های صادرات این اتحادیه خبر داد و افزود: شرکت‌های حاضر در نمایشگاه کیتکس در صورتی که قصد صادرات محصول خود را دارند می‌توانند به پاویون این اتحادیه مراجعه کنند.

به گزارش مجله اینترنتی دایره‌المعارف کیش، داود ادیب با اشاره به برگزاری نمایشگاه تله‌کام و اولین‌ نمایشگاه به شکل غیرسنتی اظهار کرد: طی نشست‌های متعدد با متخصصین داخلی و شرکت‌های خارجی به خروجی‌های قابل‌قبولی دست یافتیم و انتظار داریم نمایشگاه بعدی به شکل مدرن‌تری در جزیره کیش برگزار شد.
وی با اشاره به شعار سال «سال تولید، دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین» ادامه داد: معضلاتی در داخل کشور وجود دارد که رفع آنها می‌تواند باعث عبور از مشکلات بسیاری شود.
وی به خرید محصولات دانش‌بنیان داخلی توسط کشور به عنوان یکی از راه‌حل‌های برون‌رفت از مشکلات اقتصادی کشور اشاره کرد و گفت: متاسفانه مناقصه‌های موجود، به‌صورت شفاف برگزار نمی‌شوند.
ادیب همچنین به مطالبات معوق شرکت‌های این حوزه از دولت اشاره کرد و با بیان این مطلب که در عصر انقلاب صنعتی و متاورس به سر می‌بریم، گفت: دنیا روندی را طی می‌کند که چون قطاری پرسرعت پیش می‌رود، اما ما فقط شعار حمایت از دانش‌بنیان سر می‌دهیم و دولت مسیر راه مشخصی ندارد.
ادیب در پایان از فعال بودن پایگاه‌های صادرات اتحادیه خبر داد و افزود: شرکت‌های حاضر در این نمایشگاه در صورتی که قصد صادرات محصول خود را دارند می‌توانند به پاویون این اتحادیه مراجعه کنند.
آئین افتتاح دومین نمایشگاه کیتکس با حضور معاون فناوری و نوآوری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، ابوالحسن فیروزآبادی دبیر شورای عالی فضای مجازی و رئیس مرکز ملی فضای مجازی ایران، مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش، دبیر هیئت‌مدیره‌ سندیکای صنعت مخابرات ایران، مدیرعامل شرکت تولید انرژی‌های تجدیدپذیر مپنا، رئیس سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور، مدیرعامل شرکت فروغ افکار مجری برگزاری نمایشگاه کیتکس و معاونین و مدیران سازمان منطقه آزاد کیش عصر دوشنبه ۱۹ اردیبهشت در سالن خلیج‌فارس مرکز همایش‌های بین‌المللی کیش برگزار شد.

نظر خود را با ویکی کیش در میان بگذارید


نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شانزده + یک =

logo-samandehi