ویکی کیش، دایره المعارف آنلاین جزیره زیبای کیش

چهار دکل تجمیعی مخابراتی در کیش به بهره‌برداری رسید

چهار دکل تجمیعی مخابراتی در کیش به بهره‌برداری رسید

دکل‌های تجمیعی مخابراتی اپراتورهای تلفن همراه و شبکه های اینترنتی اپراتورهای ایرانسل، همراه اول، تله‌کیش و مبین‌نت به در منطقه نوبنیاد کیش بهره برداری رسید.

به گزارش مجله اینترنتی دایره‌المعارف ‌المعارف کیش، مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش در آئین افتتاح این طرح از انتقال ۱۰دکل از مجموع ۴۰ دکلی که پیمانکار طی  ۷سال‌ونیم گذشته مسئولیت نگهداری آن را بر عهده داشت خبر داد و افزود: ۱۰ دکل به دلیل عدم توجه و نگهداری ناصحیح به سازمان انتقال پیدا کرده است و در حوزه قضایی با همکاری دادستان امکان بازپس گیری مابقی دکل‌ها فراهم شده تا عملیات نگهداری آنها توسط سازمان انجام شود.
مهدی کشاورز با تاکید بر لزوم دقت لازم در چگونگی انعقاد قراردادها و نظارت بر انجام امور پیمانکار، گفت: باید ابعاد مختلف نگهداری و تعمیرات را در نظر گرفته و نظارت ها را تقویت کنیم.
وی با بیان این مطلب که اموال سازمان باید به عنوان اموال دولت شناسایی شود، تصریح کرد: قبل از واگذاری، حین انجام کار و در زمان اجرا و بهره برداری هر طرحی باید برنامه‌ریزی صحیحی داشته باشیم و اشخاص توانمند را برای اجرای امور پیمانکاری انتخاب کنیم.
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش از اجرای طرح تجمیع دکل‌های مخابراتی و نظارت و نگهداری آنها ابراز رضایت کرد و اظهار داشت: طرح تجمیع دکل‌های مخابراتی با همت تله کیش به نقطه مطلوبی رسیده و در بحث نظم‌دهی و سامان‌دهی همچنین ارتقا ظرفیت آنتن‌دهی و دیتا‌ها نیز برنامه‌ریزی‌های خوبی انجام داده‌اند.
کشاورز در پایان تاکید کرد: در دولت جدید تمامی امور به گونه‌ای اجرا می‌شود که صرفه و صلاح سازمان و مهم‌تر از آن حال خوب مردم در آن دیده شود.
سرپرست اپراتور تلفن همراه سازمان منطقه آزاد کیش نیز از هزینه‌ای بالغ بر ۱۵میلیارد ریال برای ساختار هر دکل نصب‌شده در سایت ها بدون تجهیزات خبر داد و افزود: این دکل‌هت تکنولوژی‌های کامل و به‌روز ۲G، ۳G ،۴G  و ۴٫۵G  راپوشش می‌دهد.
محمد عزیزی تفاوت سایت‌های جدید را سازگاری با شرایط آب و هوایی کیش و فضای باز دانست و تصریح کرد: نگهداری این سایت‌ها راحت‌تر است و فواصل کم سایت اپراتورها، موجب بهبود عملکرد آنها شده است و ما در این زمینه تلاش می‌کنیم اینترنت پایدار به مردم ارائه کنیم.
وی با تاکید بر این‌که مشکلی در  حوزه پوشش‌دهی و تماس صوتی وجود نداشته، گفت: مسئله‌ی موجود، کمبود ظرفیت سایت‌ها بود که با توجه به رشد ساختمان‌ها و مستقر شدن ساکنان پیش آمده بود و با جانمایی دکل‌هایی با تجهیزات اپراتور ایرانسل و همراه اول در چند نقطه نوبنیاد، مهستان و فاز ۴ صدف، عمده مشکلات ارتباطی ساکنان رفع شد.
عزیزی در پایان تصریح کرد: در حال حاضر تجمیع اپراتور‌های ایرانسل، همراه اول، تله‌کیش و مبین‌نت بر روی دکل‌ها اجرا شده و اپراتورهای خدمات رادیویی نیز طبق برنامه‌ریزی و تحویل ۳۰ نقطه دیگر بر روی دکل‌ها نصب می‌شوند.
در این بازدید جمعی از مدیران و معاونان سازمان منطقه آزاد کیش و شرکت‌های تابعه به همراه اصحاب رسانه حضور داشتند.

چهار دکل تجمیعی مخابراتی در کیش
چهار دکل تجمیعی مخابراتی در کیش
چهار دکل تجمیعی مخابراتی در کیش

نظر خود را با ویکی کیش در میان بگذارید


نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج − یک =

logo-samandehi