ویکی کیش، دایره المعارف آنلاین جزیره زیبای کیش

کرمانشاه چراغ بازی های ساحلی کیش را روشن کرد

کرمانشاه چراغ بازی های ساحلی کیش را روشن کرد

برترین‌های اولین روز مسابقات ماهی‌گیری معرفی شدند 
اولین روز مسابقات ماهیگیری ورزشی بازی‌های ساحلی کیش با شاخه «کستینگ» با پرتاب قلاب آغاز شد که به ترتیب ماهی‌گیران استان‌های کرمانشاه، کردستان، منطقه آزاد کیش و اردبیل رتبه های اول تا چهارم این مسابقات را به خود اختصاص دادند.
به گزارش مجله اینترنتی کیش به نقل از ستاد خبری بازی‌های ساحلی کیش، افشین مظفری از استان کرمانشاه با ۱۳۵ متر پرتاب به عنوان قهرمانی شاخه کستینگ مسابقات ماهیگیری بازی‌های ساحلی کیش دست یافت و کاوه اردلان نژاد از استان کردستان نیز با ۱۲۲/۷۲ متر در جایگاه دوم قرار گرفت. ذوالفقار رضایی از منطقه آزاد کیش نیز با پرتاب ۱۲۲/۱۰ متری خود جایگاه سوم این دوره از مسابقات را به خود اختصاص داد. ضمن اینکه سید برات نذری از استان اردبیل نیز با پرتاب ۱۲۰ متری خود به مقامی چهارمی این دوره از مسابقات رضایت داد.
«کستینگ» یکی از شاخه های رقابتی مسابقات ماهیگیری ورزشی است که ماهیگیران در این رشته قدرت و مهارت خود در پرتاب قلاب ماهیگیری را نشان داده و در طول پرتاب با یکدیگر رقابت می کنند.
مسابقات ماهیگیری ورزشی کیش گیمز فردا طلوع چهارشنبه ۲۷ اردیبهشت ماه‌ در شاخه «اسپینینگ» و در ساحل پدیده ادامه یافته و تا روز جمعه ادامه خواهد داشت.
شایان ذکر است بازی های ساحلی کیش «کیش گیمز ۲۰۲۳» رویدادی ملی به همت فدراسیون ورزش های دریایی و ساحلی است که تا اول تیرماه ۱۴۰۲ در مجموعه میکامال کیش برگزار خواهد شد.

نظر خود را با ویکی کیش در میان بگذارید


نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × 4 =

logo-samandehi