ویکی کیش، دایره المعارف آنلاین جزیره زیبای کیش

کلاهبرداری از کیشوندان به نام سازمان های دولتی

کلاهبرداری از کیشوندان به نام سازمان های دولتی

رئیس پلیس فتا فرماندهی انتظامی ویژه کیش به کلیه کاربران فضای مجازی هشدار داد: هیچ سازمان و نهاد دولتی از طریق شماره‌های شخصی یا شبکه‌های اجتماعی با شما تماس نمی‌گیرد.

به گزارش مجله اینترنتی دایره‌المعارف کیش، سرگرد “محسن بابایی” در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس گفت: همان‌گونه که بارها هشدار داده شده است هیچ سازمان و نهاد رسمی از طریق شماره‌های شخصی یا شبکه‌های اجتماعی با شما تماس نمی‌گیرد، حتما به پیامک‌هایی که برای شما ارسال می‌شود دقت کنید و به هیچ عنوان از قبول درخواست تلفنی افراد ناشناس مبنی بر انجام هرگونه عملیات بانکی از جمله انتقال وجه، ارائه رمز اول و دوم کارت عابر بانک و کد فعالسازی نرم افزارهای بانکی به بهانه برنده شدن در مسابقه و یا قرعه کشی های رادیویی و تلویزیونی خودداری نمایید.

وی افزود: شهروندان عزیز به خاطر داشته باشند کلاهبرداران همواره از غفلت شما و با انجام ترفندهای فریبانه سعی می کنند در رده اول اطمینان شما را از واقعی بودن تماس جلب کرده و برای دست یابی به اهداف مجرمانه خود اقدام کنند.

رئیس پلیس فتا فرماندهی انتظامی ویژه کیش بیان کرد: در صورت دریافت هر گونه تماس های مشکوک مبنی بر برنده شدن در قرعه کشی های تلویزیونی و رادیویی، ضمن خودداری از ارائه هر گونه اطلاعات بانکی، سریعا موضوع را به پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir در بخش فوریت‌های پلیسی اطلاع دهید.

نظر خود را با ویکی کیش در میان بگذارید


نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده − 10 =

logo-samandehi