ویکی کیش، دایره المعارف آنلاین جزیره زیبای کیش

کلنگ افتتاح برج بیمه‌ در کیش به زمین خورد

کلنگ افتتاح برج بیمه‌ در کیش به زمین خورد

همزمان با افتتاح ساختمان جدید شرکت بیمه ایران‌معین در کیش توسط سعید محمد، مشاور رئیس‌جمهور و دبیر شورای‌عالی مناطق آزاد تجاری، صنعتی و ویژه اقتصادی؛ کلنگ افتتاح برج بیمه‌ی کیش توسط مدیرعامل بیمه ایران‌معین و با حضور مدیران صنعت بیمه کشور در محل دفتر سابق بیمه ایران‌معین در کیش به زمین زده شد.

مدیرعامل بیمه ایران‌معین بر لزوم الگو شدن سه ضلع بورس، بانک و بیمه در سراسر کشور تاکید کرد و افزود: کارشناسان اقتصادی این شرکت با بررسی و پیگیری، بخشی از سرمایه‌های راکد را جهت خرید این ساختمان در برج بورس جزیره کیش به کار گرفته و امروز شاهد افتتاح و بهره‌برداری این دفتر خواهیم بود و امیدواریم در این ساختمان که مربوط به بازار سرمایه است سه ضلع بورس، بانک و بیمه بتواند به عنوان یک الگو برای سایر نقاط کشور به ارائه خدمات مالی بپردازند.
داریوش محمدی به کلنگ‌زنی برج بیمه کیش با رویکرد تمرکز صنعت بیمه کیش در یک ساختمان واحد اشاره و ابراز امیدواری کرد: با ساخت و افتتاح این برج، شرکت‌های بیمه مستقر در کیش بتوانند به صورت متمرکز در آن به ارائه خدمات بپردازند.
وی همچنین گزارشی از عملکرد این شرکت و پرداخت بیش از ۱۷ میلیارد تومان خسارت به زیان‌دیدگان آتش سوزی بازار پردیس‌یک کیش در کوتاه‌ترین زمان ممکن ارائه داد.

در ادامه سیدمحمد کریمی دبیرکل سندیکای بیمه‌گران ایران نیز با تاکید بر اهمیت تشکیل کنسرسیوم و اتکایی عمل شرکت‌های بیمه گفت: برای اینکه در دنیا حرفی برای گفتن داشته باشیم باید در عین رقابت، همکاری و تعامل بین شرکت‌های بیمه بیشتر شود.
وی آموزش را یکی از نیازهای اصلی صنعت بیمه دانست و گفت: ما باید تعدادی ازنیروها را برای یادگیری و الگوبرداری به کشورهای دیگر اعزام و یا اساتیدی را به ایران دعوت کنیم.

سیدمجید بختیاری مدیرعامل بیمه ایران نیز سرمایه شرکت بیمه ایران را حدود ۲۰ هزار میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: تقریبا همین مقدار نیز مجموع سرمایه سایر شرکت‌های بیمه فعال است. وی ۴۰ هزار میلیارد تومان را برای اقتصادی با حجم ایران عدد بزرگی ندانست و با تاکید بر اینکه فعالان صنعت بیمه باید تلاش کنند تا این صنعت رشد بیشتری پیدا کند گفت: باید راه‌حل‌هایی بیابیم تا شاهد افزایش حجم سرمایه شرکت‌های بیمه کشور باشیم.
مدیرعامل شرکت بیمه ایران، نگاه نوآورانه و تفکر خلاق را نیاز امروز صنعت بیمه دانست و گفت باید تلاش کنیم تا شاهد اتصال صنعت بیمه به سایر بازارهای مالی باشیم.

نظر خود را با ویکی کیش در میان بگذارید


نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست − 15 =

logo-samandehi