ویکی کیش، دایره المعارف آنلاین جزیره زیبای کیش

کیشوندان اولین گردشگران کیش هستند

کیشوندان اولین گردشگران کیش هستند

دبیر اجرایی دورهمی کیشوندی کیش‌تاک، کیشوندان را اولین گردشگران جزیره دانست و گفت: کسب مهارت‌های توسعه‌ی فردی به منظور برقراری ارتباط موثر، از اهداف این کارگاه است.

به گزارش دایره المعارف جزیره کیش (ویکی کیش) به نقل از هفته‌نامه‌ی دنیای کیش، کتایون اجتهادی، در گفت‌وگوی اختصاصی با این هفته‌نامه، در حاشیه اولین نشست از دورهمی کیشوندی سلسله نشست‌های آموزشی تیک‌تاک، با اشاره به این‌که این رویداد برای همایش برنامه‌ریزی شده بود، گفت: با توجه به شرایط موجود تصمیم به برگزاری این دوره به شکل دورهمی‌های کارگاهی گرفتیم.
وی با بیان این مطلب که کیشوندان، اولین گردشگران جزیره هستند، افزود: آموزش و برقراری ارتباط موثر از اهداف این کارگاه است که جهت نیل به توسعه‌ی فردی برنامه‌ریزی شده است و نیاز همگان است.
اجتهادی، موضوعات “ارتباط”، “تغییر و تحول فردی”، “سبک زندگی”، “مسیر شغلی حرفه‌ای”، “یادگیری” و “تجارت” را از جمله عناوین این رویداد عنوان کرد و ادامه داد: شناخت مدرسین و موضوعات این کارگاه باعث حضور همراه با آگاهی می‌شود.
دبیر اجرایی کیش‌تاک، اولین ارتباط را با “خود” دانست و گفت: پیش از ارتباط بعدی که با “دیگران” است باید به این نکته واقف باشیم که ضمن ارتباط با “خود” با “خدا” نیز مرتبط خواهیم شد.
وی ارتباط با محیط و جامعه را قدم بعدی و جدید در حوزه ارتباط عنوان کرد و افزود: تمرین در حوزه‌ی ارتباط باید به عنوان تکلیف برای همه در نظر گرفته شود.
اجتهادی با تاکید بر این‌که موفقیت یک نقطه نیست، خاطرنشان کرد: موفقیت یک مسیر است و بسیاری از شکست‌ها نقطه‌ی عطفی برای نیل به موفقیت محسوب می‌شوند.
وی ایده‌ی کیش‌تاک را برخاسته از احساس نیاز کیشوندان به حال خوب، به‌تبع ارتباط عنوان کرد و با اشاره به “خرد جمعی” گفت: ارزشمندترین لحظه‌ای که لمس می‌کنیم لحظه‌ی حال است.
دبیر اجرایی کیش‌تاک از ثبت‌نام حدود ۲۰۰ نفر برای شرکت در این رویداد خبر داد و افزود: با توجه به ملاحظات و محدودیت‌های موجود، نهایتا ۷۰ نفر ثبت‌نام شدند.
اولین نشست از جمعه‌های آموزشی تیک‌تاک با موضوع “ارتباط” و ارائه‌ی سپهر شکریان برگزار شد.
میانگین سنی بسیار جوان شرکت‌کنندگان در این رویداد و حضور نوجوانان دهه‌ هشتادی نشان از آگاهی و رشد پیشروی‌ نسل جدید بود.
سپهر شکریان نیز در گفت‌وگو با دنیای کیش با ابراز خرسندی از حضور در این کارگاه، گفت: “کلام” ابزاری است که خداوند هدیه داده دنیا را جای بهتری برای زندگی کنیم.
وی با بیان این مطلب که شناسنامه‌ی هر انسانی کلام اوست، ادامه داد: از این کلام باید به بهترین شیوه در جهت برقراری ارتباط موثر بهره‌مند شد.
شکریان با اشاره به وجود راه‌های مختلف ارتباط گرفتن با دیگران خاطرنشان کرد: ما می‌خواهیم ارتباط به گونه‌ای مادام، موثر و لذت‌بخش باشد به‌نحوی که افراد دیگر را نیز جذب کند.
شکریان محور این کارگاه را نشاندن کلام به جان مخاطب و بهره‌مند شدن از کلام برای نیل به هدف عنوان کرد.
وی دارای مهندسی مکانیک و مدرک کارشناس ارشد رسانه و همچنین دانش‌آموخته mba و dbd دکترای حرفه‌ای کسب است که نزدیک به پنج هزار مدیر و برندهایی مانند فولاد مبارکه و ذوب‌آهن، کاخلر، نامی نو، سهندسیکلت، شرکت انبوه‌سازان عقیق را مدیریت کرده است.

جمعه‌های آموزشی کیش‌تاک به همت موسسه آموزشی علوم و فنون کیش با محورهای: تعادل در کار و زندگی، رفع شکاف‌های ارتباطی، کوچینگ کسب و کار و تغییر سبک زندگی برگزار می‌شود.
سخنرانان این دورهمی کیشوندی، فرهاد نصراله‌پور، محمدرضا نظری، کتایون اجتهادی و سپهر شکریان هستند.
این کارگاه به‌صورت رایگان همراه با ارائه مدرک معتبر، شش هفته متوالی روزهای جمعه ساعت ۱۷:۳۰ الی ۱۹:۳۰ در محل مرکز نوآوری کیش (با ثبت‌نام قبلی) برگزار می‌گردد.

نظر خود را با ویکی کیش در میان بگذارید


نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نه + 16 =

logo-samandehi